kicken Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Alltså, missuppfatta mig inte nu! Det här är en väldigt bra sida och jag skulle verkligen uppskatta den om jag var infängslad, men man kan inte göra någonting annat än att skratta åt de stora kontrasterna. http://www.prisondate.se/ Jag är en romantisk, äventyrlig, generös, rolig och social man som är dömd till 9års fängelse för narkotika brott och har 4,8 år kvar. Mina intressen är film, musik, matlagning, resor, sport och gymmet. Hej Jag avtjänar ett 10 årigt fängelsestraff för mord och har ca 4 år kvar på mitt straff. Är en rolig kille som tycker om sport, att läsa och att vara på gymmet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Haha, trots att jag halvligger i sängen så stämde allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 Till: Chefen Sms: Bakis som fan. Kom precis på ett bra sätt att spy. Stoppa två fingrar i arslet och två i halsen. Funkar inte det så switchar man plats på händerna. - Ska vi ta en golfrunda i kväll? Svar: Vem är det? Förklaring: Skulle gör mig lite lustig till en nära vän. Synd att smset skickades till min chef. Satan va jag skämdes /Lelle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 20 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 december, 2009 http://www.prisondate.se/ Top 5 ogillar Kriminalvården Ej definerat Ej definerat Ej definerat Ej definerat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Haha, trots att jag halvligger i sängen så stämde allt. lol plusett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Haw haw! Måste bara räta på ryggen dårå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 (redigerad) Mindfuck! Satt väldigt nersjunken och böjd i stolen med benen i kors med fötterna på elementet, och höll vänstra armbågen på stolarmen och lutade huvudet i vänstra handen. Redigerad 21 december, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU- Jag antar att jag är långt ifrån ensam att sitta sådär vid datorn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Haha "När hamlbocken brinner då e det jul" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 (redigerad) Åhh, Collegehumor! <3 Redigerad 21 december, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 21 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2009 Satt o kollade igenom felsms nu och det här är nog det absolut bästa på hela sidan och något av det roligaste jag hört någonsin: Till: Pappa Sms: Fy fan.. slickade henne hela jävla natten kändes det som! hela tungan och käken är bortdomnad haha Svar: Bra jobbat min son men antar att smset var till någon annan. När kommer du hem? Förklaring: Hade vart hos en brud och skulle skicka till polarn men hamnade hos farsan istället.. /Henke Felsms.com Önskar att man hade en sådan far. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Alla här på forumet som jobbar med någon form av design borde känna igen sig på någon av punkterna. Jag vet att jag gjort några av de där sakerna. http://webdesignledger.com/tips/most-used-...nds-of-all-time Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Need a handjob? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 Need a handjob? Det kan ju inte vara seriöst Måste köpa en Finner denna än så kul så att jag måste dela med mig återigen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 HP Computers are racist! Jag skrattade, och sedan tänkte jag lite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 (redigerad) HP Computers are racist! Jag skrattade, och sedan tänkte jag lite. Älskar denna kommentar: As a Black man, I find some relief that for once, we are not being followed while in a store. Redigerad 22 december, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 http://i351.photobucket.com/albums/q463/St...61346553118.jpg Haha! Mer sånt, jämförelse av olika länder alltså. Alltid kul! Finskarna var ju bara så klockrena. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 22 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 december, 2009 (redigerad) Finner denna än så kul så att jag måste dela med mig återigen! http://www.youtube.com/watch?v=LLBPurJV05U LATE EDIT: Ni som kollar på South Park förstår Redigerad 22 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts