Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Alltså, missuppfatta mig inte nu! Det här är en väldigt bra sida och jag skulle verkligen uppskatta den om jag var infängslad, men man kan inte göra någonting annat än att skratta åt de stora kontrasterna.

http://www.prisondate.se/

Jag är en romantisk, äventyrlig, generös, rolig och social man som är dömd till 9års fängelse för narkotika brott och har 4,8 år kvar. Mina intressen är film, musik, matlagning, resor, sport och gymmet.

Hej

Jag avtjänar ett 10 årigt fängelsestraff för mord och har ca 4 år kvar på mitt straff.

Är en rolig kille som tycker om sport, att läsa och att vara på gymmet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Till: Chefen

Sms: Bakis som fan. Kom precis på ett bra sätt att spy. Stoppa två fingrar i arslet och två i halsen. Funkar inte det så switchar man plats på händerna. - Ska vi ta en golfrunda i kväll?

Svar: Vem är det?

Förklaring: Skulle gör mig lite lustig till en nära vän. Synd att smset skickades till min chef. Satan va jag skämdes

/Lelle

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satt o kollade igenom felsms nu och det här är nog det absolut bästa på hela sidan och något av det roligaste jag hört någonsin:

Till: Pappa

Sms: Fy fan.. slickade henne hela jävla natten kändes det som! hela tungan och käken är bortdomnad haha

Svar: Bra jobbat min son men antar att smset var till någon annan. När kommer du hem?

Förklaring: Hade vart hos en brud och skulle skicka till polarn men hamnade hos farsan istället..

/Henke

Felsms.com

Önskar att man hade en sådan far. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor