spajdermän Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 "Han skulle spana lite sa han!" GahahahAHahaHa! Helt ärligt bland det bästa jag sett under mina år på internet! Så klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Varför är det självklart? Kolla hakan, de är lika. Kan mycket väl vara samma brutta. Isåfall verkar hon även ha gått ner sisådär 10-15 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Varför är det självklart? Kolla hakan, de är lika. Kan mycket väl vara samma brutta. Lika som kärringarna i Com Hem-reklamen, kanske? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Isåfall verkar hon även ha gått ner sisådär 10-15 år. Man ser mycket yngre ut som smal än som fet. Kolla konjunkturerna i ansiktet. Hakan. Det är ju superlikt. Visst har de retucherat henne när hon är smal, tatt bort nått extra kg, but still, det är samma brud. Lika som kärringarna i Com Hem-reklamen, kanske? Okej, okej, visst du har en poäng där. Det är sant, men jag kollade inte så noga där. Flummade mig igenom reklamen när den gick på tv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Man ser mycket yngre ut som smal än som fet. Kolla konjunkturerna i ansiktet. Hakan. Det är ju superlikt. Visst har de retucherat henne när hon är smal, tatt bort nått extra kg, but still, det är samma brud. Tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 (redigerad) Tragikomik. http://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotb...ticle6297557.ab Redigerad 15 december, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 KÄFTEN SANDNEGER! Hilarious. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Hahaha! Såg översta bilden häromdagen och tänkte att den var småkul bara i originalversion, detta var ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Hilarious. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 15 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2009 Varför är det självklart? Kolla hakan, de är lika. Kan mycket väl vara samma brutta. Olika ögonformer, den tunnare har en smalare näsa, annan typ av hår (den 'före' bruden har tjockt, lockigare hår och den 'efter' bruden har tunnare, rakare hår. Inget som fixas till på 5 minuter) och faktumet att 98% av alla såna banners gör precis det tricket för att lura dumma människor gör det inte bättre heller. De tar bara någon med EN liknande del i ansiktet och sedan kör de på. I det här fallet är det en haka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Hilarious. Haha. Jag småflinade faktiskt lite åt Sandneger. Ska nog börja använda det uttrycket Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Haha, fick nyss ett in-game mail på WoW från Blizz, som fick mig att skratta lite! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 i lol'd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 i lol'd Hahahahaha! : D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 (redigerad) Alle goes alzheimers Kan ju inte komma in på en ny sida med en sådan värdelös post. Så här har ni en älskvärd scen ur Family Guy istället! http://www.youtube.com/watch?v=0b2siPDkAog Redigerad 16 december, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Jag älskar lucka nummer 13 i årets oioioi-kalender: Han ser så episkt bajsnödig ut alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 16 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2009 Världens största 5-åring. http://www.youtube.com/watch?v=PgKCXHeArGI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts