kicken Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Hahahahah! Så himla klockrent! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Nakenlekar Klockrent! Så jävla bra. - Jag har blivit bög. - Va? - Ja jag har gått och blivit bög. - Ja jag hörde vad du sa men va fan menar du med det? - Jo jag menar det att jag skulle hellre leka nakenlekar med dig än t.ex med henne där. - Med mig, vafan är du bög eller? - Ja ja sa ju precis det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Nakenlekar Klockrent! Så jävla bra. Denna är så j*vla rolig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 (redigerad) Nu vet vi hur man tar ett riktigt skumbad iallafall! Redigerad 3 december, 2009 av DrStupid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dibel Skrivet 3 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 december, 2009 Nu vet vi hur man tar ett riktigt skumbad iallafall! youtubelänk Hahaha så typsikt svenskt speciellt när han tagit till sig det engelska lag (i detta fal Arsenal) som alla vi andra anglofiler här i Sverige! Har aldrig sett bonde söker fru men är det typ definitonen på Vit Skräpkultur? Slår vad om att han röstar på ett visst parti nästa år som den helyllesvensk han är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Varför har jag inte sett det här förut? http://spa.118100.se/Forum/176821 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Varför har jag inte sett det här förut? http://spa.118100.se/Forum/176821 Det fanns en 118118-tråd på forumet där Vice skickade/ringde in den frågan och skrev därefter svaret i den tråden. Konstigt att du missat det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Hah, fick mig att skratta. Dels gruppen i sig, men också snubbens klavertramp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Hah, fick mig att skratta. Dels gruppen i sig, men också snubbens klavertramp. Haha, så har de gjort Bart som partner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Hah, fick mig att skratta. Dels gruppen i sig, men också snubbens klavertramp. Haha, underbart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Det fanns en 118118-tråd på forumet där Vice skickade/ringde in den frågan och skrev därefter svaret i den tråden. Konstigt att du missat det. Det där har jag också missat! Hur kom de fram till att det var just Kebab som är kändast? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 "HAHAHAHAHAHAHAHAH" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Det där har jag också missat! Hur kom de fram till att det var just Kebab som är kändast? De randomgissar på sådant. De såg väl något av hans inlägg (eller någons beskrivning av honom i någon gammal tråd) först och såg att han hade många posts och så gissade de bara att det var han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 De randomgissar på sådant. De såg väl något av hans inlägg (eller någons beskrivning av honom i någon gammal tråd) först och såg att han hade många posts och så gissade de bara att det var han. Mindfuck! Jag som trodde att de hade någon dator som gick på nyckelord och skickade iväg random info om det man frågade om! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 december, 2009 Har inte gått igenom hela än. men det jag sett är kuligt... http://www.youtube.com/watch?v=dXcBjeoRqFY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 (redigerad) Inlägget resulterade i en varning. /U Redigerad 6 december, 2009 av Umberto Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Visste inte riktigt var jag skulle posta, men jag har lite å göra ^^ Nu kan jag inte bygga nå mer :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Visste inte riktigt var jag skulle posta, men jag har lite å göra ^^ Nu kan jag inte bygga nå mer :/ Jag är snart ikapp dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 december, 2009 Jag är snart ikapp dig! Pyttsan. En runda i round 100+ tar runt 5 minuter Och jag är i round 104 nu ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts