Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Nakenlekar

Klockrent! Så jävla bra.

- Jag har blivit bög.

- Va?

- Ja jag har gått och blivit bög.

- Ja jag hörde vad du sa men va fan menar du med det?

- Jo jag menar det att jag skulle hellre leka nakenlekar med dig än t.ex med henne där.

- Med mig, vafan är du bög eller?

- Ja ja sa ju precis det

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu vet vi hur man tar ett riktigt skumbad iallafall! :mellow:

youtubelänk

Hahaha så typsikt svenskt speciellt när han tagit till sig det engelska lag (i detta fal Arsenal) som alla vi andra anglofiler här i Sverige! Har aldrig sett bonde söker fru men är det typ definitonen på Vit Skräpkultur?

Slår vad om att han röstar på ett visst parti nästa år som den helyllesvensk han är :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det där har jag också missat! Hur kom de fram till att det var just Kebab som är kändast?

De randomgissar på sådant. De såg väl något av hans inlägg (eller någons beskrivning av honom i någon gammal tråd) först och såg att han hade många posts och så gissade de bara att det var han.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De randomgissar på sådant. De såg väl något av hans inlägg (eller någons beskrivning av honom i någon gammal tråd) först och såg att han hade många posts och så gissade de bara att det var han.

Mindfuck! Jag som trodde att de hade någon dator som gick på nyckelord och skickade iväg random info om det man frågade om!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor