Ceone Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 LOL! http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/stor...1000052,00.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag slutar aldrig att förundras av Lunarstorms... udda frågor. "Damn vad jag önskar att jag var en kratta...!111 " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Jag slutar aldrig att förundras av Lunarstorms... udda frågor. Jag slutar aldrig att förundras över att folk öht besöker Lunarstorm.. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Hela denna tråden är värd guld, värd att läsas. http://forum.explosm.net/showthread.php?t=25548 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Garvade till ganska hårt på den blonda tjejens sista replik + hennes ansiktsuttryck. Pure irony! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Ludde: Hur mår ditt tangentbord? Fortfarande trasigt? Erik: mm, det är fucked up... går lite random Ludde: Och du har inte orkat köpa ett nytt antar jag :P? Erik: näe :P inte än men gör det sen, men de blir också ett obbit Ludde: obbit? neeeeeeeeeeahahaha Erik: keten Ludde: keten? hahahaha Erik: uckk uu Ludde: uckk uu?? hahah vad menar du Erik: bög Snälla skratta! Ivarjefall lite! Annars kanske jag blir osäker och aldrig mer vågar posta ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Ludde: Hur mår ditt tangentbord? Fortfarande trasigt? Erik: mm, det är fucked up... går lite random Ludde: Och du har inte orkat köpa ett nytt antar jag :P? Erik: näe :P inte än men gör det sen, men de blir också ett obbit Ludde: obbit? neeeeeeeeeeahahaha Erik: keten Ludde: keten? hahahaha Erik: uckk uu Ludde: uckk uu?? hahah vad menar du Erik: bög Snälla skratta! Ivarjefall lite! Annars kanske jag blir osäker och aldrig mer vågar posta ... HahaHAHAaahaa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 (redigerad) HahaHAHAaahaa. Bra försök, men jag förstår ironin i din post ! apor: http://www.dinapengar.se/Databas/2007/02/14/Pix/apor.jpg Redigerad 14 februari, 2007 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 14 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2007 Spanish Quagmire Den här så jävla skön, lätt en av dom bästa grejerna i Family Guy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Spanish Quagmire Den här så jävla skön, lätt en av dom bästa grejerna i Family Guy. Haha! http://www.youtube.com/watch?v=f_DEGtGgu-0&NR också ganska skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Försök att inte skratta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Försök att inte skratta... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Försök att inte skratta... Jävla häst Det var omöjligt att inte skratta första gången men annars är de lätt att inte skratta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Försök att inte skratta... Typ 5:e gången den är uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Hahahahahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 HAHAHA!!! Köpa bil http://www.zatzy.com/showthread.php?t=2884...age=1&pp=20 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Jag KOMMER! Och det kan du hälsa dina kamrater, gör bara en tråd med promotion inför min återkomst i slutet på mars här på forumet så får du 20 dollar, kan skicka dem via MSN om jag bara får din, och om du gör det. Comprende? Vem é han? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Tyska simpsons.. underbart <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 15 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 15 februari, 2007 Blindstyre? Haha påminner om en sak som hände i skolan idag. Jag skrev ut massa fakta om andra världskriget från wikipedia, och sedan när jag läste igenom allt märkte jag att någon hade skrivit "andra världskriget började när nicke ville ha mat från mcdonalds" där uppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts