Vice. Skrivet 27 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 november, 2009 Okej, okej. Ni vinner, det var inte skoj då. Flåt´ ska höja kvaliten ett snäpp till nästa gång då´ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Robert Gustavsson är Bertil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2009 Okej, då provar jag igen... http://www.youtube.com/watch?v=F2qnmiesvRU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Okej, då provar jag igen... http://www.youtube.com/watch?v=F2qnmiesvRU :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Hahaha! Jag älskar hur den rör sig och stannar upp när den bli rädd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Protolike Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Hahaha! Jag älskar hur den rör sig och stannar upp när den bli rädd Den är inte riktig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 29 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2009 Den är inte riktig... Den är välgjord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Denna är så j*vla rolig!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 säkert postad förut men wth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Refur Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 (redigerad) Denna är så j*vla rolig!!!! *nakenlekar* Den är så jäkla bra också! Redigerad 30 november, 2009 av Refur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Pulp Fiction humor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frusciante Skrivet 30 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2009 Dagens roligate, två timmar in på en syslöjdlektion då vad som helst är roligt. En tjock lärare går in, måste snacka med henne om ett skolarbete, men glömmer bort hennes namn. Jag: Oj, höll på att ropa tjockis efter henne. Kompis: Det är väl lite magstarkt. Jag: Det är väl hon med. Five på den! Nästroligast var Svampbob på lunchrasten, en jättemask var med i avsnittet, men det såg ut som en jättekuk. Snart hör man Svampbob säga "vi rider den", och sen "ah, ah, ah, ah, ah". Skolhumor och natthumor är likadan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 Dagens roligate, två timmar in på en syslöjdlektion då vad som helst är roligt. En tjock lärare går in, måste snacka med henne om ett skolarbete, men glömmer bort hennes namn. Jag: Oj, höll på att ropa tjockis efter henne. Kompis: Det är väl lite magstarkt. Jag: Det är väl hon med. Five på den! Nästroligast var Svampbob på lunchrasten, en jättemask var med i avsnittet, men det såg ut som en jättekuk. Snart hör man Svampbob säga "vi rider den", och sen "ah, ah, ah, ah, ah". Skolhumor och natthumor är likadan. Högstadiet! <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 december, 2009 (redigerad) Dagens roligate, två timmar in på en syslöjdlektion då vad som helst är roligt. En tjock lärare går in, måste snacka med henne om ett skolarbete, men glömmer bort hennes namn. Jag: Oj, höll på att ropa tjockis efter henne. Kompis: Det är väl lite magstarkt. Jag: Det är väl hon med. Five på den! Nästroligast var Svampbob på lunchrasten, en jättemask var med i avsnittet, men det såg ut som en jättekuk. Snart hör man Svampbob säga "vi rider den", och sen "ah, ah, ah, ah, ah". Skolhumor och natthumor är likadan. Fan vad jag saknar den tiden! Njut medans du kan! Gymnasiet är skittrist om man jämför med högstadiet! Den där med Svampbob var bara så jävla bäst Redigerad 1 december, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts