Pixiegnom Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Detta är inte kul, bara sorgligt. Jag hade dödat min brud rakt av... Med tanke på hur dåligt hon kunde hantera klubban så förstår jag att han hellre ville gejma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Detta är inte kul, bara sorgligt. Jag hade dödat min brud rakt av... ... ... Lite drastiskt kanske men å andra sidan är det imo inte okej att sitta och spela tio timmar/dag om man lever i en relation. --- Ullared-Kjell säger sanningen om plast. Plast passar bara i leksaker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Umb: Tror hon överdrev med att han spelar 10 timmar om dagen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Umb: Tror hon överdrev med att han spelar 10 timmar om dagen.. Även om hon överdrev (vilket jag egentligen inte tror att hon gjorde) så förstår jag mig inte riktigt på sånna tjejer. Skulle hon tillbringa 10 timmar i stallet varje dag, inte fan skulle han åka dit och döda hästen då? Samma sak gäller att om han skulle spela fotboll 10 timmar varje dag så skulle hon inte bry sig, det där är så jä*la egoistiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Även om hon överdrev (vilket jag egentligen inte tror att hon gjorde) så förstår jag mig inte riktigt på sånna tjejer. Skulle hon tillbringa 10 timmar i stallet varje dag, inte fan skulle han åka dit och döda hästen då? Samma sak gäller att om han skulle spela fotboll 10 timmar varje dag så skulle hon inte bry sig, det där är så jä*la egoistiskt! Sant så sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 (redigerad) Även om hon överdrev (vilket jag egentligen inte tror att hon gjorde) så förstår jag mig inte riktigt på sånna tjejer. Skulle hon tillbringa 10 timmar i stallet varje dag, inte fan skulle han åka dit och döda hästen då? Kanske om han befann sig i samma sinnestillstånd som Vice Hon "bitchar bitchar och bitchar". Vilken bra taktik tjejen. Du kanske skulle sätta sig ner och snacka lite snällt med killen istället. Redigerad 25 november, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Jag förstår inte hur ni inte kan se att det är ett problem att någon sitter och glor på en tv tio timmar om dagen. Går knappast att jämföra tv-spel med fotboll heller. Fotboll är träning, det är inte tv-spel. Är man en unge är det förstås enklare då man inte behöver ta lika stort ansvar men han såg onekligen ut som en vuxen person och förstår man inte sitt eget bästa kan det nästan behövas ta sådana åtgärder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Jag förstår inte hur ni inte kan se att det är ett problem att någon sitter och glor på en tv tio timmar om dagen. Går knappast att jämföra tv-spel med fotboll heller. Fotboll är träning, det är inte tv-spel. Är man en unge är det förstås enklare då man inte behöver ta lika stort ansvar men han såg onekligen ut som en vuxen person och förstår man inte sitt eget bästa kan det nästan behövas ta sådana åtgärder. Nu glider vi iväg lite från topicen egentligen men när jag menade fotboll så vet jag att det är bättre för hälsan, men jag ser det mer som intresse vs. intresse faktiskt ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 25 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2009 Nu glider vi iväg lite från topicen egentligen men när jag menade fotboll så vet jag att det är bättre för hälsan, men jag ser det mer som intresse vs. intresse faktiskt ! Samma här. Poängen är ju att han inte är med henne, sen vad han gör har mindre betydelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 (redigerad) "Yesterday, I unwillingly went to the New Moon premiere. Right as the movie was about to end my friend runs up to the screen and screams " I'm really happy for you New Moon and I'm gonna let you finish but Harry Potter was the best movie of all time" and then ran through the emergency exit. New Best Friend Ever." MLIA Hihi Redigerad 26 november, 2009 av Juster Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00dles Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Hahahahaha! Jag kan inte med ord beskriva hur mycket jag gillade den där filmen! Helt underbar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Hahahaha, jag har inte skrattat så mycket på länge. http://www.youtube.com/watch?v=Q4ghL3yWD-I Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Haha, what the...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Haha, what the...? Det där var nog det sjukaste jag någonsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 Hahahaha, jag har inte skrattat så mycket på länge. Haha, slutet är wunderbart! DIE MAPLE LEAFS, DIE! Reklamen med Forsberg för ngt år sedan är väl inte så rolig, men den är fortfarande väldigt nice. Däremot är reklamen med Sedinarna minst lika rolig som den med Mats Sundin! Haha, what the...? Helt random, jag älskar sån't! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 (redigerad) Denna är också underbar. EDIT: Denna är också grym. Redigerad 26 november, 2009 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 http://skrattandefaglar.blogspot.com/ Wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 november, 2009 (redigerad) http://www.collegehumor.com/video:1898056 *edit* Knappade in fel länk. Redigerad 26 november, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts