Vice. Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 (redigerad) ...och han slår till igen. Judit och Judit är två kärringar, få in det i skallen. Äntligen..förstår...du... Precis som om de inte är lika! Är ju skitlika, ser man reklamen och inte är uppmärksam kan man lätt ta dem för samma person. Redigerad 31 oktober, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 31 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Precis som om de inte är lika! Är ju skitlika, ser man reklamen och inte är uppmärksam kan man lätt ta dem för samma person. Dom är lika, inte skitlika. Ser lätt skillnad på dom. Sen borde du fattat, om du nu sett tidigare comhem reklamer att det är två personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2009 Dom är lika, inte skitlika. Ser lätt skillnad på dom. Sen borde du fattat, om du nu sett tidigare comhem reklamer att det är två personer. Hur skulle man kunna dra den slutsatsen bara för man sett tidigare reklamer? Den jag har sett är den flaskan postade underst. Och när man slökollar på tv så är det lätt att tro att det är en och samma person. Kanske du har nått specialintresse för Comhem reklam eller bara är en grymt observant individ som uppmärksammar att det är olika personer, men jag och antagligen många med har inte gjort det. men men, nu vet jag i alla fall att det är 2 personer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Hur skulle man kunna dra den slutsatsen bara för man sett tidigare reklamer? Den jag har sett är den flaskan postade underst. Och när man slökollar på tv så är det lätt att tro att det är en och samma person. Kanske du har nått specialintresse för Comhem reklam eller bara är en grymt observant individ som uppmärksammar att det är olika personer, men jag och antagligen många med har inte gjort det. men men, nu vet jag i alla fall att det är 2 personer. Dom har olika tonfall på rösten och olika utseende. Har inget som helst intresse för comhem, men jag är inte blind och döv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 (redigerad) Alla kan inte vara lika perceptiva som du Stell. Nu råkade det vara så att Vice trodde att det var en och samma person. Nu slutar vi hacka på honom för det tycker jag och skrattar gott åt denna bild istället: Redigerad 1 november, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 (redigerad) Ouch! Edit: Tog bort quoten för en trevligare stämning. Redigerad 1 november, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Ouch! Dammit . Dags för en major edit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 kicken säger: lol kicken säger: Jadu kicken säger: det är en bra fråga kicken säger: xxx kicken säger: oj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 kicken säger: lol kicken säger: Jadu kicken säger: det är en bra fråga kicken säger: xxx kicken säger: oj :D Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Haha fy så hemskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 Hahahaha! Den måste vara fejk, men om den inte är det så tycker jag jävligt synd om katten! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 1 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2009 (redigerad) Bwagaggfhshajdhsa. Svar på tal: http://www.youtube.com/watch?v=aYVQj5EXMLE Hahahaha! Den måste vara fejk, men om den inte är det så tycker jag jävligt synd om katten! Väldigt välgjort i sådana fall, men det verkar lite bra för att vara sant. Redigerad 1 november, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=Q4tDTpnKSKU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Hahahaha! Så jävla bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Roligt gjord, men kändes som en ganska hemsk händelse. Som att någon skulle plocka upp en bebis och äta upp den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Vart är världen på väg egentligen...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 november, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2009 Vart är världen på väg egentligen...? What teh shiet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts