Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Kul? Skrämmande? Förundrande? Ptja, döm själva!

Jag tycker det är mest förundrande varför så pass lite folk hjälper till.

De flesta bara tittar på, gör inte ett skit. :)

Visserligen så får de väl 'klara sig själva' om de dricker så pass mycket ... Men ändå.*

*Missförstå mig inte helt fel nu.

Redigerad av MrNoNja
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker det är mest förundrande varför så pass lite folk hjälper till.

De flesta bara tittar på, gör inte ett skit. :)

Visserligen så får de väl 'klara sig själva' om de dricker så pass mycket ... Men ändå.*

*Missförstå mig inte helt fel nu.

Undrar det, men också varför ägaren/anställda i butiken inte bryr sig att han förstör saker, lite konstigt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Den längre versionen finns postad några sidor bak. (
).

Ganska skrämmande att den hade runt 80 000 views då, några dagar senare har den över en miljon. Men sjukt roligt är det! :)

Ah, missade det! Och det var inte direkt så att jag skrattade högt åt filmen, jag tappade mest hakan över hans infantila försök att ta sig upp där han ligger i sköldpadde-mode på golvet, idogt fastklamrandes i sin kära öl. Jag vet ju att det borde vara hur kul som helst, men jag tycker mest synd om honom.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tittade runt i gamla trådar och såg en klassiker från förr. Dådet gav varning från Blaque och då blev jag nyfiken på vad annat han hade på sitt samvete.

Jag började garva rätt rejält när han visade sig ha haft en jäkla bra signatur en gång i tiden, för att inte tala om resten av hans register! :)

EDIT: Hmm, jag trodde att han faktiskt hade en bild som kraschade datorerna för folk, men det är ändå roligt ;)

post-4777-1256045988_thumb.jpg

-------

EDIT 2:

HAHAHA, OMG!! :D :D

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tittade runt i gamla trådar och såg en klassiker från förr. Dådet gav varning från Blaque och då blev jag nyfiken på vad annat han hade på sitt samvete.

Jag började garva rätt rejält när han visade sig ha haft en jäkla bra signatur en gång i tiden, för att inte tala om resten av hans register! :)

EDIT: Hmm, jag trodde att han faktiskt hade en bild som kraschade datorerna för folk, men det är ändå roligt :D

post-4777-1256045988_thumb.jpg

Hahaha, Delta :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor