Djingis Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Amazing horse is amazing! "Shut up woman and get up on my horse!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 17 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Hur bra som helst! =)) Tack, det värmer att höra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 17 oktober, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 17 oktober, 2009 Amazing horse is amazing! Ooooh, thats dirty! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 lols starts at 3:50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 Förstår inte det roliga :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 Förstår inte det roliga :/ Det är hans födelsedag, han kommer hem och hans vänner har fyllt hela hans rum med balonger. Eller var det jag som missade det roliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 18 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2009 lols starts at 3:50 Fan va kul det ser ut att vara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=7LVRq_PQXqo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 "Oväntat Lang" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 (redigerad) Kul? Skrämmande? Förundrande? Ptja, döm själva! Redigerad 19 oktober, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 (redigerad) Kul? Skrämmande? Förundrande? Ptja, döm själva! Den längre versionen finns postad några sidor bak. ( ). Ganska skrämmande att den hade runt 80 000 views då, några dagar senare har den över en miljon. Men sjukt roligt är det! Redigerad 19 oktober, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 (redigerad) Kul? Skrämmande? Förundrande? Ptja, döm själva! Jag tycker det är mest förundrande varför så pass lite folk hjälper till. De flesta bara tittar på, gör inte ett skit. Visserligen så får de väl 'klara sig själva' om de dricker så pass mycket ... Men ändå.* *Missförstå mig inte helt fel nu. Redigerad 19 oktober, 2009 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Jag tycker det är mest förundrande varför så pass lite folk hjälper till. De flesta bara tittar på, gör inte ett skit. Visserligen så får de väl 'klara sig själva' om de dricker så pass mycket ... Men ändå.* *Missförstå mig inte helt fel nu. Undrar det, men också varför ägaren/anställda i butiken inte bryr sig att han förstör saker, lite konstigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Jag tror väl mer att de är försiktiga/rädda. Man får ju inte höra vad han säger, men fyllon kan ju vara lite aggressiva ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 19 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 19 oktober, 2009 Den längre versionen finns postad några sidor bak. ( ). Ganska skrämmande att den hade runt 80 000 views då, några dagar senare har den över en miljon. Men sjukt roligt är det! Ah, missade det! Och det var inte direkt så att jag skrattade högt åt filmen, jag tappade mest hakan över hans infantila försök att ta sig upp där han ligger i sköldpadde-mode på golvet, idogt fastklamrandes i sin kära öl. Jag vet ju att det borde vara hur kul som helst, men jag tycker mest synd om honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 20 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 (redigerad) Tycker denna är småkul. ** Ty, Gizmo. Redigerad 20 oktober, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 20 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 http://hem.passagen.se/mahutma/folkpartiet_yoyo.jpg Tycker denna är småkul. Hotlinking verkar ogillas http://upl.gizgiz.nu/files/folkpartiet_yoyo.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 20 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 (redigerad) Jag tittade runt i gamla trådar och såg en klassiker från förr. Dådet gav varning från Blaque och då blev jag nyfiken på vad annat han hade på sitt samvete. Jag började garva rätt rejält när han visade sig ha haft en jäkla bra signatur en gång i tiden, för att inte tala om resten av hans register! EDIT: Hmm, jag trodde att han faktiskt hade en bild som kraschade datorerna för folk, men det är ändå roligt ------- EDIT 2: HAHAHA, OMG!! :D Redigerad 20 oktober, 2009 av Henkibojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 20 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 Hotlinking verkar ogillas *bild* for reals? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 20 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 20 oktober, 2009 Jag tittade runt i gamla trådar och såg en klassiker från förr. Dådet gav varning från Blaque och då blev jag nyfiken på vad annat han hade på sitt samvete. Jag började garva rätt rejält när han visade sig ha haft en jäkla bra signatur en gång i tiden, för att inte tala om resten av hans register! EDIT: Hmm, jag trodde att han faktiskt hade en bild som kraschade datorerna för folk, men det är ändå roligt Hahaha, Delta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts