Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

:D

Aldrig varit något större fan av CH men nu var jag in där och kollade och såg den här:

http://www.youtube.com/watch?v=_QyYaPWasos

Tycker den var ganska bra. Om det inte var för min totala avsaknad av musikalisk förmåga skulle jag nästan skriva en gtasajten-version av we didn't start the fire. :D:naughty:

Vinst! :D

Blev mest förbannad när jag såg den där... Jävla fega kräk till bilistfittor att ge sig på skolbarn!

%!"&!!"¤$@§½½!!!! THE NERVE! bomb_987685_0.gif

JAg kan vara jäääätteold nu, men jag tänker lägga upp det ändå. :)

Hm! Det är en totalt okunnig person, en person utan minsta insikt i zombievetenskapen, som har skrivit det där. I texten finns otaliga fel och brister som kan leda till fatala olyckor och misstag om en verklig zombiekatastrof inträffar! Varning, varning! :D :D :P

Auto-tune the news 9

Heh.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tema: Randigt. Gud så fantasifullt. Synd om kycklingen säger jag, min syrra gjorde en sån klassbild och den blev bra spektakulär. Köpte t-shirts och gula fjädrar för flera tusen, vill jag minnas :ermm:

Men de sjukaste är, om du kollar i kataloger från 1-2 år sen, så ser det ut sådär, trots att folk inte försökt.

Alla bara randigt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor