Gof Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Förklara Han har stånd, reflekteras i spegeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 Han har stånd, reflekteras i spegeln. Skojar du? Hur ser du det? Förresten är det inte en spegel, det är en televisionsmottagare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 HahahahahahahaHAAHAHahaahAHAAha!!! :lol: Alltså, så här roligt vetr jag itne om jag haft någon gång förr. Kolla 0:40 och några sekunder framåt. Jag dööör!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 HahahahahahahaHAAHAHahaahAHAAha!!! :lol: Alltså, så här roligt vetr jag itne om jag haft någon gång förr. Kolla 0:40 och några sekunder framåt. Jag dööör!! Vad gör Barney (HIMYM) i svensk TV? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 http://imagechan.com/images/56bb1fd549edbaa83b11fd7acf7339e3.jpg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 5 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 oktober, 2009 HahahahahahahaHAAHAHahaahAHAAha!!! :lol: Alltså, så här roligt vetr jag itne om jag haft någon gång förr. Kolla 0:40 och några sekunder framåt. Jag dööör!! Vad är det roliga? Att han knuffar killen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 HahahahahahahaHAAHAHahaahAHAAha!!! :lol: Alltså, så här roligt vetr jag itne om jag haft någon gång förr. Kolla 0:40 och några sekunder framåt. Jag dööör!! Jag älskar Salve, och har faktiskt inte tänkt på att introt och den där scenen är rolig tidigare (jag var väl för liten) men nu sitter jag faktiskt och asgarvar "Nä ja ha itte sett någonti" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Vad är det roliga? Att han knuffar killen? MEh, skojar du?! "Näääeeeäe jahantesettnågonting!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 MEh, skojar du?! "Näääeeeäe jahantesettnågonting!" Inte för att låta alltför dum eller så nu..... men.... jag har kollat igenom den där videon ett X antal gånger nu utan att förstå det roliga! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Inte för att låta alltför dum eller så nu..... men.... jag har kollat igenom den där videon ett X antal gånger nu utan att förstå det roliga! Har också sett den flera gånger utan att skratta något.. Det enda roliga verkar vara när killen som blir puttad säger "Nää jaharintesettnåntiii". Hah.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 (redigerad) Jag älskar Salve, och har faktiskt inte tänkt på att introt och den där scenen är rolig tidigare (jag var väl för liten) men nu sitter jag faktiskt och asgarvar "Nä ja ha itte sett någonti" visst, det är ett barnprogram så det ska ju vara rätt så intelligens befriat men ändå. Redigerad 6 oktober, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Han har stånd, reflekteras i spegeln.Trodde det roliga var att det i överskriften stor "tjocktv" medan i förklaringen står "platt tv". Men nu när du säger det, så... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 6 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 oktober, 2009 Varför ungdomarna har gällivarihäng... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Varför ungdomarna har gällivarihäng... Hahaha! Hur fan kan man vilja ha en sån där tröja??? Men jag mpåste medge att den ser rätt kul ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Hahaha! Hur fan kan man vilja ha en sån där tröja??? Men jag mpåste medge att den ser rätt kul ut Det är ju påritat i efterhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 (redigerad) Det är ju påritat i efterhand. Aha, trodde det var nått hip-hop mode Men ditt inlägg besvarar ändå inte min fråga hihi Redigerad 7 oktober, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Men ditt inlägg besvarar ändå inte min fråga hihi Spelar du bara förståndshandikappad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Spelar du bara förståndshandikappad? Gör om, gör rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 oktober, 2009 Spelar du bara förståndshandikappad? Fo' real? Ser du inte den skrala, men ändå närvarande, underfundigheten i hans inlägg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 8 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 oktober, 2009 http://www.theonion.com/content/video/new_...urce=videoembed "Are they smoking? Or are they gay?" "Don't be a faggot. Don't smoke." Sluta röka, det är bara för bögar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts