Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Bäst :angry:

Edit:

When Barack obama was giving his speech after being elected as president, he had to do it behind three inch thick bullet-proof glass.

I thought that was a bit harsh - just because he's black doesn't mean he's going to shoot anyone.

Oaktuell men rolig :angry:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns inte om det var här eller någon annanstans jag såg den, men presentin' - Fågelturken.

Tror att den är rätt ny, men den är redan en klassiker verkar det som. Minst 5 polare har visat den här för mig på bara några veckor! Skitrolig!

Halloj! Du har fågel! Svensk fågel! Stanna! :angry:

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

LOL, ryska nationalsången med svenska subs :angry:

"Staaackars negerslav" xD

Gamal, men alltid lika rolig :angry:

Edit: Jag är kåt på tjuvlyssnat.se :angry:

Två tjejer ~14 sitter i biosalongen och väntar på att filmen ska börja.

Tjej 1: Asså min pappa kör så jävla fort i kurvor, vilka jävla g-punkts-krafter!

Tjej 2 nickar instämmande.

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tjuvlyssnat. ;D

"Ett fyllespel presenterat av Västtragik"

Spårvagn 6, Göteborg

I spårvagnen som är fylld med folk sitter en tjej ~20. Bredvid henne sätter sig ett fyllo ~50 och börjar prata med henne. Tjejen ser besvärad ut.

Fyllot: Lyssna och titta nu!

Fyllot (skriker): Då var det biljettkontroll, om alla plockar upp sina kort så går det mycket fortare!!

En del folk börjar tränga sig mot dörrarna och ser smått panikslagna ut. Tjejen och fyllot skrattar högt.

Cred: Karolin

Publicerat den 22 oktober, 2008 kl. 11:50 under Fyllon, Göteborg av Damon

Kommentarer: 85 -

Bussen från Luleå till Piteå

Två alkisar ~45 sätter sig bakom en tjej ~20, som halvsover. Alkisarna är rätt högljudda och rycker i hennes säte. Tjejen suckar och börjar skriva på sin mobil. Alkis 1 lutar sig fram och läser vad hon skriver, varpå han puttar på sin kompis.

Alkis 1 (viskar halvhögt till Alkis 2): Hon skriver att det sitt' två alkisar bakom 'na på bussen.

Alkis 2: Bättre alkis än fjortis!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag minns inte om det var här eller någon annanstans jag såg den, men presentin' - Fågelturken.

"de här ä en fågel!" ;)

EDIT: kommentar på youtube

"fy fan va bra men jag tycker att det ser lite ut som en hare eller en kanin eller något inte en fågel. "

:D

Redigerad av -Razz-
Länk till kommentar
Dela på andra sidor