-Razz- Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 EDIT: NY SIDA!PWD! http://www.crossroadforums.com/gallery2/d/386667-1/wtf%20is%20this%20shit%20piccard.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 [youtube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 21 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2009 Brödbit xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 That wasn't even funny Bara konstigt!! http://www.crossroadforums.com/gallery2/d/386667-1/wtf%20is%20this%20shit%20piccard.jpg Glest med David Firth-entusiaster här märker jag. Tråkigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 http://hphotos-snc1.fbcdn.net/hs276.snc1/10319_152040630571_769335571_3646599_3321852_n.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Glest med David Firth-entusiaster här märker jag. Tråkigt! Whoever that is that shit wasn't funny Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Whoever that is that shit wasn't funny Skaparen utav Salad Fingers. Och Salad Fingers ÄR genial! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Skaparen utav Salad Fingers. Och Salad Fingers ÄR genial! Det gör automatiskt den filmen rolig alltså? Jag förstår mig verkligen inte på vissas humor här på sajten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Skaparen utav Salad Fingers. Och Salad Fingers ÄR genial! Salad fingers är bara äcklig och creepy.... men kan endå inte sluta kolla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Det gör automatiskt den filmen rolig alltså? Jag förstår mig verkligen inte på vissas humor här på sajten. Det skrev jag iofs inte. Vad har du själv för humor föresten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Det skrev jag iofs inte. Vad har du själv för humor föresten? Jag tolkade det så. Jag har bäst humor. Hurså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 (redigerad) Skaparen utav Salad Fingers. Och Salad Fingers ÄR genial! Se på fan! Du är nog den första som jag stöter på som, precis som jag, älskar Salad Finger. Haha ÄLSKAR honom. Speciellt den med skedarna. och när han har sina fingerdockor. Dessa är mina favoriter: Redigerad 22 september, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Det gör automatiskt den filmen rolig alltså? Jag förstår mig verkligen inte på vissas humor här på sajten. Den här jäveln skulle jag vilja puckla på, han förtjänar en riktig beatdown. Så jävla kaxig uppsyn! Inget någon kräver av dig att göra heller. Jag däremot tyckte att han var rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Ja han va ju rolig. Det va ju grymt uppenbart att han inte menade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 (redigerad) Whoever that is that shit wasn't funny David Firth är mer utöver Salad Fingers (som jag personligen tycker är lite halvtråkiga). Han har gjort en mängd andra flashfilmer som alla är väldigt kreativt animerade, välskrivna och fulla av svart humor. Dessutom har de flesta antingen ett budskap eller är en smart analogi för något. Fast smaken är som baken kan jag tro. Min personliga favorit är denna: http://www.youtube.com/watch?v=9eqGl1JF-Bc Redigerad 22 september, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 David Firth är mer utöver Salad Fingers (som jag personligen tycker är lite halvtråkiga). Han har gjort en mängd andra flashfilmer som alla är väldigt kreativt animerade, välskrivna och fulla av svart humor. Dessutom har de flesta antingen ett budskap eller är en smart analogi för något. Fast smaken är som baken kan jag tro. Min personliga favorit är denna: http://www.youtube.com/watch?v=9eqGl1JF-Bc Ja alltså det folk inte verkar förstått är att jag inte tycker illa om människan. Han har säkert gjort en himla massa bra annars som kan vara roligt men just den filmen såg jag inget roligt alls i trots att jag verkligen letade. SEN va det ju snyggt gjort osv. Duktig kille med mycket fantasi skulle jag gissa på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 (redigerad) Tycker mycket av hans verk är faktiskt interessanta men samtidigt sjuka. klick - PULCH: THE GOOD TIMES Sida med mesta av hans verk ___________________________________ http://www.youtube.com/watch?v=AnG7Hs8ayQQ Redigerad 22 september, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 @Siana: Vi har uppenbarligen inte samma humor.. Be happy I am. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 I am. aaw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2009 Tjuvlyssnat.se: En tant är och handlar med sitt barnbarn ∼5. Tanten: Vill du ha en sådan där? (Tanten pekar på en radiostyrd båt.) Barnbarnet (ser överlycklig ut): Ja! Tanten: Det kan jag tänka mig. Sedan skrattar hon högt och går därifrån med ungen utan leksaken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts