Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Skaparen utav Salad Fingers. Och Salad Fingers ÄR genial!

Se på fan! Du är nog den första som jag stöter på som, precis som jag, älskar Salad Finger. Haha ÄLSKAR honom. Speciellt den med skedarna. och när han har sina fingerdockor. :wub::P:D

Dessa är mina favoriter:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Whoever that is that shit wasn't funny :wub:

David Firth är mer utöver Salad Fingers (som jag personligen tycker är lite halvtråkiga). Han har gjort en mängd andra flashfilmer som alla är väldigt kreativt animerade, välskrivna och fulla av svart humor. Dessutom har de flesta antingen ett budskap eller är en smart analogi för något. Fast smaken är som baken kan jag tro.

Min personliga favorit är denna:

http://www.youtube.com/watch?v=9eqGl1JF-Bc

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

David Firth är mer utöver Salad Fingers (som jag personligen tycker är lite halvtråkiga). Han har gjort en mängd andra flashfilmer som alla är väldigt kreativt animerade, välskrivna och fulla av svart humor. Dessutom har de flesta antingen ett budskap eller är en smart analogi för något. Fast smaken är som baken kan jag tro.

Min personliga favorit är denna:

http://www.youtube.com/watch?v=9eqGl1JF-Bc

Ja alltså det folk inte verkar förstått är att jag inte tycker illa om människan. Han har säkert gjort en himla massa bra annars som kan vara roligt men just den filmen såg jag inget roligt alls i trots att jag verkligen letade.

SEN va det ju snyggt gjort osv.

Duktig kille med mycket fantasi skulle jag gissa på.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor