Nik. Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Tycker att man ser den där skylten överallt. Vart är överallt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Vart är överallt? Såg en senast på Animal Planet utanför Houston SPCA's HQ. Kan ha varit på någon annan institution som de besökte också. Har även sett skylten utanför diverse militärbaser, både på riktigt och på film. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Såg en senast på Animal Planet utanför Houston SPCA's HQ. Idiot, det står att "trespassers" inte är tillåtna. Tror du seriöst att dom skjuter folk för att dom klanklar in på något djursjukhus? Är du verkligen på riktigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Såg en senast på Animal Planet utanför Houston SPCA's HQ. Kan ha varit på någon annan institution som de besökte också. Har även sett skylten utanför diverse militärbaser, både på riktigt och på film. Så, hur många uppskattar du att du sett? 50-100st? Det är ju väldigt många alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Jisses, har ni ingen att mobba i skolan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Jag tycker att det på sistonde har varit way too much renard-flaming här på forumet. Är det bara jag som tycker det är patetiskt så som ni håller på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 (redigerad) Jag tycker att det på sistonde har varit way too much renard-flaming här på forumet. Är det bara jag som tycker det är patetiskt så som ni håller på? Jag tackar för både ditt och P-C's stöd, men det är lugnt, jag tar inte så där jätteilla upp nu för tiden. Jag anser att de som hackar på mig hela tiden är rätt patetiska, att de hela tiden letar efter fel i det jag skriver bara för att kunna jävlas med mig. De försöker sänka mitt självförtroende totalt, något ingen någonsin lyckats med, och aldrig kommer att lyckas med, varken i skolan eller här. Jag har varit mobbad på riktigt också, men mobbandet i sig har bara gjort mig starkare. Hade jag inte blivit retad hade jag aldrig kallat att bli nekat ersättning av Försäkringskassan, intrån i mitt privatliv under deras reguljära undersökningar, genomgått plågsamma operationer mm. Jag hade krupit ihop och gråtit, kanske rent utav tagit livet av mig. Jag vet att StellHell, min ständiga plågoande försökte ta livet av sig en gång, så långt har inte ens jag gått. Redigerad 31 augusti, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Jag tackar för både ditt och P-C's stöd, men det är lugnt, jag tar inte så där jätteilla upp nu för tiden. Jag anser att de som hackar på mig hela tiden är rätt patetiska, att de hela tiden letar efter fel i det jag skriver bara för att kunna jävlas med mig. De försöker sänka mitt självförtroende totalt, något ingen någonsin lyckats med, och aldrig kommer att lyckas med, varken i skolan eller här. Jag har varit mobbad på riktigt också, men mobbandet i sig har bara gjort mig starkare. Hade jag inte blivit retad hade jag aldrig kallat att bli nekat ersättning av Försäkringskassan, intrån i mitt privatliv under deras reguljära undersökningar, genomgått plågsamma operationer mm. Jag hade krupit ihop och gråtit, kanske rent utav tagit livet av mig. Jag vet att StellHell, min ständiga plågoande försökte ta livet av sig en gång, så långt har inte ens jag gått. Ärligt talat tycker jag att du mobbar dig själv väldigt mycket också (senaste jag läste var i TROMS) och det om något är störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Ärligt talat tycker jag att du mobbar dig själv väldigt mycket också (senaste jag läste var i TROMS) och det om något är störande. Det du kallar "mobbar dig själv" kallar jag självdistans. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Lindsay Lohans' nya läppar fick mig att skratta. Fast egentligen är det bara tragiskt att en så söt flicka väljer att förvandla sig till något så groteskt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Lindsay Lohans' nya läppar fick mig att skratta. Fast egentligen är det bara tragiskt att en så söt flicka väljer att förvandla sig till något så groteskt... Säger bara en sak: Hollywood Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 31 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 augusti, 2009 Hahah wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 lite kul att se 14 som fyller år samma dag här på forumet http://pici.se/pictures/YuEEEYsHc.jpg rekord?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 lite kul att se 14 som fyller år samma dag här på forumet http://pici.se/pictures/YuEEEYsHc.jpg rekord?? 13* errols trumma två gånger.. Sen, har jag sett att det någon gång varit 17 stycken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Aggee Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=j9TcMisSUak Ohh dear god... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 http://img.4chan.org/b/src/1251901485744.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Hahah wtf? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Titta på bild nummer åtta i bildspelet. Skribenten måste ju haft lite tråkigt på jobbet eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Titta på bild nummer åtta i bildspelet. Skribenten måste ju haft lite tråkigt på jobbet eller vad? Jag tycker det är värre att det finns folk som regelbundet kollar sån där skit. HOO I LIKE BUKAKKE! IN NAGASAKI, THEY LIKE BUKAKKE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts