Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Lustigt, min låt om turkar blev bortttagen, men nu har nån rippat den och lagt ut den igen. Folk verkar digga den. jag tror jag kommer hamna i trubbel snart. :)

Med all rätt, heh.

Nejmen, även om du gjorde den på skoj så matar du bara alla fördomar som din 16-åriga SD-fanbase har och ja.. kommer ditt ansikte ut i samband med den låten skulle jag rekommendera att du börjar odla ögon i nacken. :wub:

Redigerad av P-C
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ja. Konceptet (som inte många förstår) var att göra en låt baserad på hur en rasistsk svenne tänker. Alltså, det ska vara en rasist som sjunger. Dock tror folk att jag bara driver med turkar och hatar dom, medans andra bara tycker det är kul. Och ja, jag pressade verkligen in varenda lite fördom jag har hört genom åren angående turkar.

Det kan bli farligt om den blir allt för känd. Ena sidan älskar mig, andra sidan vill se mig död. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha! Möjligt att jag är väldigt efter men grymt roligt var det iaf så isf är det värt att visas igen :D Tror faktiskt det här är det konstigaste, roligaste och läskigaste jag sett sen edarem.

http://www.youtube.com/user/crookboyy

Personliga favoriterna:

:mf_doof::D

Asså vad i HELVETE är det där :lol:!?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, ja. Konceptet (som inte många förstår) var att göra en låt baserad på hur en rasistsk svenne tänker. Alltså, det ska vara en rasist som sjunger. Dock tror folk att jag bara driver med turkar och hatar dom, medans andra bara tycker det är kul. Och ja, jag pressade verkligen in varenda lite fördom jag har hört genom åren angående turkar.

Det kan bli farligt om den blir allt för känd. Ena sidan älskar mig, andra sidan vill se mig död. :mf_doof:

Du kan bo här i norrland hos mig, här finns det inga turkar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen när då?

Alla är inte whitetrash rednecks som skjuter första bästa i U.S.A Dumdum!

Är det bara jag eller har Renard blivit dummare på senare tiden?

Tycker att man ser den där skylten överallt.

Plaisir: Vid vilka tillfällen? Kan du ge lite exempel?

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor