Eudoros Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Det är inte Unter som har bytt namn. Jävlar, det har du alldeles rätt i. Jag som var lite vimsig bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Vad är det för serie?? Questionable Content Ganska häftigt att se hur tecknaren har utvecklats på fyra år. 2003: 2007: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Oj, ja. Tjejen med glasögonen var inte riktigt lika snygg innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Man får anpassa sig till det man har. Redigerad 10 februari, 2007 av tommy killer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Vad som är lol på den där bilden är att du censurerat alla andra för att ingen av oss ~100 personer ska råka se den dem. Inte tänkt på att 12 000 såg dem på Lunarstorm? Du har missuppfattat helt. Det som är "lol" är att två snubbar med olika nick var med på inloggningssidan samtidigt. Inte speciellt roligt, kanske. Snarare lite ballt. Och att jag censurerade dem var helt enkelt för att få bort uppmärksamheten från dem, då de inte har något med saken att göra. Jag ger väl blanka fasen i vem jag lägger upp bild på här? (Så länge det inte är någon jag känner) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag spelar Counter-Strike (nej det är inte jag men ungefär så låter det här i skogen när jag spelar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Jag spelar Counter-Strike (nej det är inte jag men ungefär så låter det här i skogen när jag spelar) Han spelar väl Unreal Tournament 2004? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 (redigerad) Jag spelar Counter-Strike (nej det är inte jag men ungefär så låter det här i skogen när jag spelar) Fel översatt, han säger att han ska spela unreal tournament. Och inte alls det som står ^^ http://www.youtube.com/watch?v=kBVmfIUR1DA Redigerad 10 februari, 2007 av Bullet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 10 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Urk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Spårljus, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
päronpung Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Lika som bär ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Att den här videon är det enda landet har att komma med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 10 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 10 februari, 2007 Att den här videon är det enda landet har att komma med. Har hört att det är en australiensk komiker som står bakom den där... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Har hört att det är en australiensk komiker som står bakom den där... Ehum, okej. Fick den på msn av en kompis och ha sa att den var från någon melodifestival. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 (redigerad) Ni har alla velat se den! Här är den.. P-C presenterar: Banned Cartoons - Disney - 1943 - Donald Duck - Der Fuehrers face vadfan tänkte de med? Redigerad 11 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 11 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ni har alla velat se den! Här är den.. P-C presenterar: Banned Cartoons - Disney - 1943 - Donald Duck - Der Fuehrers face Hehe, har den här på datorn. Den är fan sjuk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 11 februari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 februari, 2007 Ni har alla velat se den! Här är den.. P-C presenterar: Banned Cartoons - Disney - 1943 - Donald Duck - Der Fuehrers face vadfan tänkte de med? Ack så gammal. Vad de tänkte med? Detta gjordes för att visa hur en tysk industiarbetare fickjobba i tyskland, medans folket i USA hade det så mycket bättre. Patriotisk skitfilm helt enkelt, då jag är anti-amerikan så tycker jag kalle gott kunde gått över till tyskarna, sieg kalle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts