Eudoros Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Så alla människor som inte är roliga borde skjutas? Det har han väl ändå inte sagt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 (redigerad) fiskjävel Redigerad 10 augusti, 2009 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Det har han väl ändå inte sagt? Precis, inte alla, -bara Felix Herngren, Henrik Schyffert och alla som medverkat i Hey Baberiba. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Varför frågar du enbart mig om detta? Jazz var den första som skrev och jag höll med honom, ask him to! Men som sagt, han var ironisk om att det inte var roligt, så jag höll med honom... Egentligen så frågade jag er båda. Orkade bara inte att quota. Men okej, jag missuppfattade lite och nu lämnar vi det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Tio droger du inte skall ta när du kör bil: http://www.youtube.com/watch?v=VCNDeMi2qdA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 "What happens when you leave for a vacation in Europe, and your girlfriend forgets you're leaving town?" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 "What happens when you leave for a vacation in Europe, and your girlfriend forgets you're leaving town?" Hahaha, Fy fan va lam tjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 "What happens when you leave for a vacation in Europe, and your girlfriend forgets you're leaving town?" Jobbig tjej. Men, planerar man att ha mobilen avstängd i två veckor ändrar man väl meddelandet på telefonsvararen till ett där man förklarar varför man är okontaktbar och man stannar väl till vid internetcaféer ibland under semestern för att kolla mailen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Jobbig tjej. Men, planerar man att ha mobilen avstängd i två veckor ändrar man väl meddelandet på telefonsvararen till ett där man förklarar varför man är okontaktbar och man stannar väl till vid internetcaféer ibland under semestern för att kolla mailen? Han kanske är en sån person som inte vill bry sig om mail, inkommande samtal etcetc under sin semester! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 Känns ju inte som den tjejen var någon förlust precis, missade att man skulle bort 2 veckor. sen balla ur efter 4-5 dagar. gg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 (redigerad) "What happens when you leave for a vacation in Europe, and your girlfriend forgets you're leaving town?" Jag gillade den, tack! Och hah, "JD's Man Stories". Och för att ta hennes sida; hon var nog en okej tjej - rolig, passionerad, bra i sängen - om än väldigt glömsk, och smått galen. Och man kan ju tycka att han borde försökt kontakta henne någon gång under semestern. Redigerad 11 augusti, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 11 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 augusti, 2009 (redigerad) Snubbe är arg på Reinfeldt för att han inte hjälpt en dömd terriorist "hem" till Sverige. Skriver därför ett brev: hej fredrik du ska veta at vi inte glomte vad sveriger gjorde for min bror ingenting och om du inte komer hjalpa till ordentligt vi ska ser till att ni forlora valet hej d[ moderaten och all som involvera i minj bror falljag ber til gud att gora deras live iilande och tristess presis som ni gjorde med osss jag er so arg so ledsan jaf ber til gud att ni ska ha samma problem som mit familjen upleva att ni upleva min bror Nu riskerar han livstids fängelse utan möjligheter till benådning ha bra dag i jobet Teoman eller? Ska man skratta eller gråta? Jag väljer att skratta iaf Redigerad 11 augusti, 2009 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 (redigerad) Redigerad 12 augusti, 2009 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 HHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Hur dum kan man va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 HHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Hur dum kan man va? Som ett troll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 12 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2009 HHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!! Hur dum kan man va? Ja det kan man fråga sig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2009 Kanske inte det roligaste jag sett, men mycket underhållande ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 14 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Skönaste reklamen på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 14 augusti, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2009 Skönaste reklamen på länge! typ, 2006 kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts