Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

"What happens when you leave for a vacation in Europe, and your girlfriend forgets you're leaving town?"

Jobbig tjej.

Men, planerar man att ha mobilen avstängd i två veckor ändrar man väl meddelandet på telefonsvararen till ett där man förklarar varför man är okontaktbar och man stannar väl till vid internetcaféer ibland under semestern för att kolla mailen?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jobbig tjej.

Men, planerar man att ha mobilen avstängd i två veckor ändrar man väl meddelandet på telefonsvararen till ett där man förklarar varför man är okontaktbar och man stannar väl till vid internetcaféer ibland under semestern för att kolla mailen?

Han kanske är en sån person som inte vill bry sig om mail, inkommande samtal etcetc under sin semester!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"What happens when you leave for a vacation in Europe, and your girlfriend forgets you're leaving town?"

Jag gillade den, tack!

Och hah, "JD's Man Stories".

Och för att ta hennes sida; hon var nog en okej tjej - rolig, passionerad, bra i sängen - om än väldigt glömsk, och smått galen. Och man kan ju tycka att han borde försökt kontakta henne någon gång under semestern.

Redigerad av AngryAxel
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Snubbe är arg på Reinfeldt för att han inte hjälpt en dömd terriorist "hem" till Sverige. Skriver därför ett brev:

hej fredrik du ska veta at vi inte glomte vad sveriger gjorde for min bror ingenting och om du inte komer hjalpa till ordentligt vi ska ser till att ni forlora valet hej d[ moderaten och all som involvera i minj bror falljag ber til gud att gora deras live iilande och tristess presis som ni gjorde med osss jag er so arg so ledsan jaf ber til gud att ni ska ha samma problem som mit familjen upleva att ni upleva min bror Nu riskerar han livstids fängelse utan möjligheter till benådning

ha bra dag i jobet

Teoman eller? Ska man skratta eller gråta? Jag väljer att skratta iaf

Redigerad av Renard
Länk till kommentar
Dela på andra sidor