ZcruweN Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 HAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHA! Dessa amerikaner! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 Inte översvår franska så man fattar trots att man inte kan språket. Kul att han kan göra humor av det! "och apan... apan är borta!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 Varför? För att han är en usel komiker enligt mig och tydligen Jazz, that's why! Men egentligen så är jag inte riktigt för svenska komiker så jag ska nog inte säga nått egentligen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2009 (redigerad) Hospital | Tucson, AZ, USA Me: “Will that be cash or credit/debit?” Customer: “Debit.” Me: “Okay, I’ll just need to see your ID.” Customer: “I don’t have an ID.” Me: “Well, then I’m afraid you’ll have to choose another payment method. There’s an ATM right down the–” Customer: *suddenly grinning* “I’M JUST KIDDIN’ YA! I have my ID right here.” *shows me her ID* Me: “Oh, haha. Alright. This all looks fine.” Customer: *cheerfully* “I have that kinda sense of humor where people don’t know I’m joking.” Me: “Oh, I have that problem occasionally myself.” *laughs* Customer: *laughs, suddenly turns serious* “I kill people.” Me: “…” Customer: “…” Every other customer who overheard: “…” Customer: *guffawing* “I’M JUST KIDDIN’! Have a good day, blondie!” Redigerad 9 augusti, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Brian Adams + Metallica = Grymt http://www.youtube.com/watch?v=c13TuINaxJk Enter Sandman låter plötsligt jävligt glad och munter! Så jävla bra gjort. En av de coolaste YT videos jag sett iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Inte ens rolig för det andra har aldrig skrattat när jag sett på Parlamentet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Inte ens rolig för det andra har aldrig skrattat när jag sett på Parlamentet. ok12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Inte ens rolig för det andra har aldrig skrattat när jag sett på Parlamentet. Svårt att skratta när man inte kan le. Jag förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Inte ens rolig för det andra har aldrig skrattat när jag sett på Parlamentet. Meh, därför får han inte lägga upp den? Ioförsig var det kanske en personlig kommentar vad du tyckte om videon, men men. Parlamentet är sjukt roligt om man förstår. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Svårt att skratta när man inte kan le. Jag förstår. Hay-oooo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Brian Adams + Metallica = Grymt http://www.youtube.com/watch?v=c13TuINaxJk Enter Sandman låter plötsligt jävligt glad och munter! Så jävla bra gjort. Haha, fan vad bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 http://www.collegehumor.com/video:1917993 Collegehumors senaste var faktiskt kungligt rolig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 http://www.collegehumor.com/video:1917993 Collegehumors senaste var faktiskt kungligt rolig! Hahaha, slutet var oväntat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Jag surfade runt lite på facebook och gjorde ett quiz! Jaaaaaa, vad ska man säga....... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 http://www.collegehumor.com/video:1917993 Collegehumors senaste var faktiskt kungligt rolig! Riktigt skön (Y) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 För att han är en usel komiker enligt mig och tydligen Jazz, that's why! Men egentligen så är jag inte riktigt för svenska komiker så jag ska nog inte säga nått egentligen... Så alla människor som inte är roliga borde skjutas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 10 augusti, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2009 Så alla människor som inte är roliga borde skjutas? Varför frågar du enbart mig om detta? Jazz var den första som skrev och jag höll med honom, ask him to! Men som sagt, han var ironisk om att det inte var roligt, så jag höll med honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts