Weener Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 Typ som den, aye. Men det är inte en diskussion som hör hemma här! http://www.youtube.com/watch?v=vBQf23EAyOI Hhahaha. sjukt roligt. Bara homer som garvar också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 Moleman Homers skratt. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 Herregud ! Jag får kramp i diafragman! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 (redigerad) Herregud ! Jag får kramp i diafragman! Epic win hund ju förfan!!!!! Redigerad 31 juli, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Lolwut? <Shift_Wreck> OMG guys you gotta hear this <Shift_Wreck> So i goes to the grocery store to pick up smokes and a frozen pizza. <Shift_Wreck> I get my things and head to the 12 items or less line. <Shift_Wreck> i get in line just as the guy in front of me is setting his items down on the conveyor belt thing <Shift_Wreck> his items were: get this <Shift_Wreck> a box of condoms, a medium sized cucumber, a tub of margarine and a 12 pack of beer <Shift_Wreck> I imediatly am thinking "lolwut?" <Shift_Wreck> well i couldnt help but make that reverse nasal snort sound you make when your trying to keep from laughing. <Shift_Wreck> well i couldnt help but make that reverse nasal snort sound you make when your trying to keep from laughing. <Shift_Wreck> oops <Shift_Wreck> the guy and cashere must have heard it because they both turn to look at me <Shift_Wreck> im grinning from ear to ear now and my eyes are darting from the guys face and the items he had on the belt <Shift_Wreck> i catch the casheirs eye and i look at her and shes looking at me like 0_0 and shaking her head "no dont!" <Shift_Wreck> this all was a few seconds but it felt like an eternity... <Shift_Wreck> well i finaly says to myself: "shift, youve gone this far, may as well say something" <Shift_Wreck> so i say to the guy (still with this huge grin) "going to a party?" <Shift_Wreck> The girl just loses it and starts laughing <Shift_Wreck> the guy just scowls at me <Shift_Wreck> looks to the girl <Shift_Wreck> and walks away leaving his items there at the checkout <Shift_Wreck> it was kinda awkward <Shift_Wreck> pizzas good though[/codebox] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Powerslide! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Lolwut? <Shift_Wreck> OMG guys you gotta hear this <Shift_Wreck> So i goes to the grocery store to pick up smokes and a frozen pizza. <Shift_Wreck> I get my things and head to the 12 items or less line. <Shift_Wreck> i get in line just as the guy in front of me is setting his items down on the conveyor belt thing <Shift_Wreck> his items were: get this <Shift_Wreck> a box of condoms, a medium sized cucumber, a tub of margarine and a 12 pack of beer <Shift_Wreck> I imediatly am thinking "lolwut?" <Shift_Wreck> well i couldnt help but make that reverse nasal snort sound you make when your trying to keep from laughing. <Shift_Wreck> well i couldnt help but make that reverse nasal snort sound you make when your trying to keep from laughing. <Shift_Wreck> oops <Shift_Wreck> the guy and cashere must have heard it because they both turn to look at me <Shift_Wreck> im grinning from ear to ear now and my eyes are darting from the guys face and the items he had on the belt <Shift_Wreck> i catch the casheirs eye and i look at her and shes looking at me like 0_0 and shaking her head "no dont!" <Shift_Wreck> this all was a few seconds but it felt like an eternity... <Shift_Wreck> well i finaly says to myself: "shift, youve gone this far, may as well say something" <Shift_Wreck> so i say to the guy (still with this huge grin) "going to a party?" <Shift_Wreck> The girl just loses it and starts laughing <Shift_Wreck> the guy just scowls at me <Shift_Wreck> looks to the girl <Shift_Wreck> and walks away leaving his items there at the checkout <Shift_Wreck> it was kinda awkward <Shift_Wreck> pizzas good though[/codebox] Hah, åh vad bra. Den kändes äkta också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 (redigerad) haha Redigerad 31 juli, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 [youtube haha old! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Ett kaliforniskt grannskap tycker sig se Michael Jackson i en björk. I can't see shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 old! jaha själv såg jag den för 2 dagar sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 jaha själv såg jag den för 2 dagar sen Tänk på att han joinade forumet tidigare än vad du gjorde. Han står högre i rang. Eller något, jag vet inte hur systemet funkar. Jag har aldrig förstått det där med "old". Vad är meningen liksom? Du skrev ju inte precis "HAHA! TITTA VAD JAG HITTADE. Värsta kewla saken!!11!!11!!!!" Nåja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Ni vet, det är tråkigt att uppleva en rolig sak två gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Icke. Jag vet inte hur många gånger jag har kollat på samma videoklipp flera gånger enbart för att det är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Ett kaliforniskt grannskap tycker sig se Michael Jackson i en björk. I can't see shit. WTF, ser ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 (redigerad) WTF, ser ingenting. Tror det svarta på stubben ska representera MJ innan han blev vit! Redigerad 31 juli, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Ett kaliforniskt grannskap tycker sig se Michael Jackson i en björk. I can't see shit. Samma här. Om man inte hade sagt till någon "kolla, det är MJ!" utan istället frågat vad de sett (som de gör i slutet) så hade inte en kotte förutom ett väldigt hängivet MJ-fan sett honom... Icke. Jag vet inte hur många gånger jag har kollat på samma videoklipp flera gånger enbart för att det är kul. Han var ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Samma här. Om man inte hade sagt till någon "kolla, det är MJ!" utan istället frågat vad de sett (som de gör i slutet) så hade inte en kotte förutom ett väldigt hängivet MJ-fan sett honom... Han var ironisk. Ah, såg det nu . Var på dåligt humör när jag skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 ¡ɹɐɥ ƃɐɾ lnʞ pɐʌ ɐʇʇıʇ http://www.fliptextgenerator.com/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2009 Ett kaliforniskt grannskap tycker sig se Michael Jackson i en björk. I can't see shit. "Michael Jackson meant more to us, then maybe Jesus did to some ppl. I think they're both about even" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts