SilentViper Skrivet 27 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2009 LMAO! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 28 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Vem av dem är du? Hah, ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 http://upl.gizgiz.nu/files/1239632663694.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=CTGrjcgSeAA Hihi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 (redigerad) A little girl goes to the barber shop with her father. She stands next to the barber chair, while her dad gets his hair cut, eating a snack cake. The barber says to her, "Sweetheart, you're gonna get hair on your Twinkie." She says, "Yes, I know, and I'm gonna get boobs, too." Edit: Redigerad 29 juli, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Hahahah skrattar som fan av denna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Hahahah skrattar som fan av denna Sämsta komikern någonsin och sämsta sketchen någonsin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Sämsta komikern någonsin och sämsta sketchen någonsin Tja... väldigt uppenbara skämt rakt igenom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 (redigerad) Redigerad 29 juli, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Hahahah skrattar som fan av denna OLD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 "I guess he's using UAV Jammer" Så jävla klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 29 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2009 Jag vet inte riktigt vad, men något med den här bilden får mig att fnissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 Jag vet inte riktigt vad, men något med den här bilden får mig att fnissa. Jag ville fnissa åt de påstått rasistiska kommentarerna men de hade tydligen alla raderats... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 Jag vet inte riktigt vad, men något med den här bilden får mig att fnissa. Ugh, alla kommentarer gav min tro om medmänsklighet en hård pungspark. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 (redigerad) Ugh, alla kommentarer gav min tro om medmänsklighet en hård pungspark. Lols? Redigerad 30 juli, 2009 av Bebben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 Aw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 Lols? Typ som den, aye. Men det är inte en diskussion som hör hemma här! http://www.youtube.com/watch?v=vBQf23EAyOI Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 Lols? Typ som den, aye. Men det är inte en diskussion som hör hemma här! http://www.youtube.com/watch?v=vBQf23EAyOI De roliga var väl att det finns en på forumet som heter så.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 30 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2009 De roliga var väl att det finns en på forumet som heter så.. Mm, det är samma person. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts