Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

HhahAHahahahhahahahah jag ddöööööör av skratt!!!!1111 :lol::(:P:lol::lol:

En arbetskamrat berättade idag om en incedent som hände hennes son för ett par veckor sedan. Det var hennes son som åkte hem till mannen i fråga. Först trodde jag det var en skröna, men efter lite sökande på internet så hittade jag faktiskt någon som skrev om detta.

Det kom aldrig ut i media eftersom ingen anmälan gjordes. Läs det! Hahhaha

http://209.85.135.132/search?q=cache:Z1Xfk...=clnk&gl=se

Det är en skröna. För jag har hört den med tre olika storys av tre olika personer som alla sagt att det är någon dom känner som råkat ut för det. Det kan säkert ha hänt, men jag är också ganska säker på att det inte har hänt hennes son.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en skröna. För jag har hört den med tre olika storys av tre olika personer som alla sagt att det är någon dom känner som råkat ut för det. Det kan säkert ha hänt, men jag är också ganska säker på att det inte har hänt hennes son.

Du har säkert rätt. Det lät trovärdigt men efter lite research så hittar jag bara fler och fler historier liknande denna. Jag menar, hur många dvärgar kan kidnappas om året i tron att de är troll?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

So the poor man says to the rich man - What did you give to your wife this year?

The rich man says - a diamond ring and a car.

And then asks the same question to the poor man.

The poor man replied - a pair of slippers and a dildo.

Why did you give her a pair of slippers and a dildo? The rich man asked.

The poor man then smiled and replied - if she don't like the slippers, she can go fuck herself.

:P

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor