kicken Skrivet 21 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2009 (redigerad) Nyhetstorka? http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klic...ticle5539718.ab Det här är 100x värre: http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/article5539105.ab papayacoconut, 37 år, Lund, Idag 16:19 HaHa, "vad är ditt yrke"? "Jag är stuntkuk" Redigerad 21 juli, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 22 juli, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 HhahAHahahahhahahahah jag ddöööööör av skratt!!!!1111 En arbetskamrat berättade idag om en incedent som hände hennes son för ett par veckor sedan. Det var hennes son som åkte hem till mannen i fråga. Först trodde jag det var en skröna, men efter lite sökande på internet så hittade jag faktiskt någon som skrev om detta. Det kom aldrig ut i media eftersom ingen anmälan gjordes. Läs det! Hahhaha http://209.85.135.132/search?q=cache:Z1Xfk...=clnk&gl=se Det är en skröna. För jag har hört den med tre olika storys av tre olika personer som alla sagt att det är någon dom känner som råkat ut för det. Det kan säkert ha hänt, men jag är också ganska säker på att det inte har hänt hennes son. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Hahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Hahaha! LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Nyhetstorka? http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/klic...ticle5539718.ab Seriöst, who gives a shit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 (redigerad) Seriöst, who gives a shit? Britneyfans? Journalister? Paparazzi? Redigerad 22 juli, 2009 av kicken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 "And there I go.." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Hahaha! Fan va ägd han blev Stackars unge, tycker synd om honom för att farsan blev så jävla sur o.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL! Jag tror det är fake, men vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 (redigerad) Nej!! Redigerad 22 juli, 2009 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 Det är en skröna. För jag har hört den med tre olika storys av tre olika personer som alla sagt att det är någon dom känner som råkat ut för det. Det kan säkert ha hänt, men jag är också ganska säker på att det inte har hänt hennes son. Du har säkert rätt. Det lät trovärdigt men efter lite research så hittar jag bara fler och fler historier liknande denna. Jag menar, hur många dvärgar kan kidnappas om året i tron att de är troll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 22 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juli, 2009 AVGN senaste var helskön. Speciellt slutet http://www.gametrailers.com/video/angry-vi...rewattack/52921 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 (redigerad) Redigerad 23 juli, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Haha! Jag älskar att ungen på 3:12 fick Pyro-talk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 (redigerad) Att ingen lagt upp den här förstår jag inte: Redigerad 23 juli, 2009 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 23 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2009 Att ingen lagt upp den här förstår jag inte: Satan vad skön! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 (redigerad) So the poor man says to the rich man - What did you give to your wife this year? The rich man says - a diamond ring and a car. And then asks the same question to the poor man. The poor man replied - a pair of slippers and a dildo. Why did you give her a pair of slippers and a dildo? The rich man asked. The poor man then smiled and replied - if she don't like the slippers, she can go fuck herself. Redigerad 24 juli, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2009 Bästa Nations for Marriage-parodin hittils! (:!!! "The gays took my lunch money." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 25 juli, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2009 AHAHHAHAHAHH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts