kicken Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Som ni vet så fick jag min mobiltelefon tvättad i tvättmaskinen för ett tag sedan. Nu har läget förvärrats, den fungerar i princip inte alls. Jag har garanti kvar på den eftersom den bara är 8 månader. Men tror ni att jag kan få ut en ny på garantien? Jag TYCKER att jag BORDE få det eftersom den har ett sim-kort, men är ändå osäker. Så jag tänkte höra mer er innan vad ni tror, så jag inte går bort till butiken och börjar skrika i onödan... =/ Hahahaha! Det där var det roligaste jag läst på länge! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Hahahaha! Det där var det roligaste jag läst på länge! Han blir i alla fall inte attackerad i Troms nu för att det är en teknikfråga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 (redigerad) En vän förstörde sin Xperia ( ) i en öltornsolycka, de erbjöd sig inte ens att reparera vattenskador för pengar om jag minns rätt. Går inte på garantin, om du inte har drulleförsäkring eller nåt sånt. edit. Hmm. Redigerad 22 juni, 2009 av mr_tobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 En vän förstörde sin Xperia ( ) i en öltornsolycka, de erbjöd sig inte ens att reparera vattenskador för pengar om jag minns rätt. Går inte på garantin, om du inte har drulleförsäkring eller nåt sånt. edit. Hmm. Be han höra med sitt försäkringsbolag om hemförsäkringen täcker, det borde den göra. Givetvis ska han inte förklara hur det berodde på ett öltorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Är inte den oerhört långsökta punchlinen att telefonen har ett "sim"-kort, och därför borde klara sig i vattnet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Är inte den oerhört långsökta punchlinen att telefonen har ett "sim"-kort, och därför borde klara sig i vattnet? Huvudet på spiken. =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 22 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 22 juni, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 LOL JAA! HAHAHA OMG DET VA INTE ENS KUL MEN OJJ NATT-VICE HUMOR.<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Hahahahahahahah, slutet <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 (redigerad) ^ wow EDIT: fast skulle det ine passa bättre i häftigt tråden? Redigerad 23 juni, 2009 av -Razz- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAH! Älskar sådan humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1108153 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1108153 Oh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 23 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2009 Jag trodde att de såg ut så fortfarande. Dom ser fortfarande ut så. Men man kan högerklicka ändå. Mössen suger totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 http://img503.imageshack.us/img503/8708/22fa8.jpg http://img88.imageshack.us/img88/5339/22ml5.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 jibjabs nya är ju epic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 24 juni, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 juni, 2009 Så bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts