Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Hahaha, yes! :) Stående ovationer! :(

icon12_714337_0.gifPicture5_1114518_1.pngicon12_714337_0.gif

:o:PB):P:D

http://www.youtube.com/watch?v=rt15HCq4htw

HAHAHA kebaaaaaab gillar den nog! <;

Keyboard cat gör allt roligt, men eftersom jag inte har sett filmen så blev det inte så sköj. :(

Hahahaha! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ganska skoj. Men uppenbarligen fake.

Lite läskig också. Känns faktiskt som någon WoWspelare faktiskt skulle kunna reagera så. :)

Tänk inte så, tänk efter var spel har förändrat miljontals med spelare runtom, exempelvis vad det sägs så har ju GTA spelen fått ofantligt många personer att stjäla bilar (fast det är ju usa det också)

Så jag tycker inte det här är så fakeat faktiskt, det finns ju folk, och så finns det ju WoW-spelare, jag svär dom riktigt inbitna WoW-spelarna som inte gör någonting annat skulle kunna offra sina liv för att få spela!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åh, det där gjorde min morgon :)

Hur tänker du nu?

Galet creepy, särskilt när han spontant försöker köra upp fjärrkontrollen där solen aldrig skiner vid 1:10.

Först av allt. Kolla på beskrivningen av videon. Känns.. uhm.

What starts out as my brother freaking out over a game turns into the most disturbing shit I have ever seen........

Sedan så kan vi ta det såhär. I början av videon när brorsan berättar vad som hänt så är det helt tyst, så att man hör vad han säger. Sedan så börjar han springa och skratta och då börjar lillebrorsan skrika. Han springer ut ur rummet efter att lämnat kameran. Lillebrorsan skriker "get out of my room" när han sprungit ut.

När han håller på att vara sådär galen inne i rummet så gör han en hel del saker som tycks vara för våran underhållning. Tv-kontrollen i röven är en utav dem. Han går in i garderoben och stänger dörren för att nästan inte ens en sekund senare komma ut igen. Kolla 1:26 hur han ser ut när han skriker. Vem gör sådär normalt?

När brorsan skriker shut up så slutar han att vara galen. Då är han bara arg. Slår armen i sängen en gång, går ut. Sedan så kommer (SPRINGER) brorsan in och hämtar kameran.

"Did you see that? Hahaha"... Vore det äkta så skulle han väl inte ha sett vad som hände där inne och skulle mest troligt ha sagt (iaf jag skulle ha sagt) oh my god i can't wait to see this.

Sedan så får vi inte glömma att vi inte hörde brorsan skratta utifrån överhuvudtaget någon gång i filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni vet så fick jag min mobiltelefon tvättad i tvättmaskinen för ett tag sedan.

Nu har läget förvärrats, den fungerar i princip inte alls. Jag har garanti kvar på den eftersom den bara är 8 månader. Men tror ni att jag kan få ut en ny på garantien? Jag TYCKER att jag BORDE få det eftersom den har ett sim-kort, men är ändå osäker. Så jag tänkte höra mer er innan vad ni tror, så jag inte går bort till butiken och börjar skrika i onödan... =/

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Som ni vet så fick jag min mobiltelefon tvättad i tvättmaskinen för ett tag sedan.

Nu har läget förvärrats, den fungerar i princip inte alls. Jag har garanti kvar på den eftersom den bara är 8 månader. Men tror ni att jag kan få ut en ny på garantien? Jag TYCKER att jag BORDE få det eftersom den har ett sim-kort, men är ändå osäker. Så jag tänkte höra mer er innan vad ni tror, så jag inte går bort till butiken och börjar skrika i onödan... =/

Fel tråd, eller? :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor