Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

AIK-spelaren Martin Mutumba, som också är känd för sina rapfreestyles på youtube, deltog idag i en chatt på Expressens hemsida. :ph34r:

Utdrag:

alex jönsson

tjaa martin hur är det i rinkeby, är det så farligt som folk säger, hur är det att bo där ?

Martin Mutumba

tjaaa,heheh nä d inte farligt å bo här d kanske farligare åm man kåmmer hit å inte kenner nån, jag spelar fotbåll på såmmrarna på nätterna tillåmed iblan efter middnat å jag är ALDRIG redd för nåt så d chill här. men åm du ska hit sej till å jag tar hand åm dig,hehehe

Hela chatten http://www.expressen.se/sport/chatt

Redigerad av Tweak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satan, han är ju fan hur mysrolig som helst (att titta på).

Jag undrar vad han gjorde för att sexuellt ofreda någon. Det var ju inte våldtäkt iaf, så vitt som det såg ut på sidan Weener postade i häftigt!-tråden.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Satan, han är ju fan hur mysrolig som helst (att titta på).

Jag undrar vad han gjorde för att sexuellt ofreda någon. Det var ju inte våldtäkt iaf, så vitt som det såg ut på sidan Weener postade i häftigt!-tråden.

Håller med! Han gör riktigt annorlunda videos som är roliga att titta på. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

satt nyss och såg på "djurpolisen" på animal planet.

dom filmade en kattunge och berättade lite vart dom hade hittat den, och en liten stund efteråt så kommer en annan katt och knuffar bort den andra varpå ägaren säger "and this is her brother Gizmo".

:P

Hahaha! Vilken knöl han är Gizmo >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor