Henkibojj Skrivet 3 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2009 Jag trodde aldrig jag skulle få användning för den här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 (redigerad) http://i60.photobucket.com/albums/h12/dmanlax67/inte_bra.jpg Lite väl taskig! Redigerad 4 maj, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Fejk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2009 Fejk? Satsat 100 potatisar på sammanträffande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 MacGyver Smack! Nästa gång Jehovas vittnen ringer på dörren så åker de på en sån här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Hahahahahahahaha!! Så världsklassig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Hahahahahahahaha!! Så världsklassig! Jag förstår inte vad som är så världsklassigt med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag förstår inte vad som är så världsklassigt med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Jag förstår inte vad som är så världsklassigt med den. Okej, bortsett från att annonsen låter som att det kommer från en rysk callgirl så har du lite underliga språkligheter här: Hallo, do you feel bad on your body? Are you tired from study, work, training, anything and need some new energy? Mabey I can help you feel better. I am certificate for classic and sport massage. I know shiatzu massage technique as well. I can come to your place or you can come to my place and have a relax with me. It depend on our preachment. The price depend on time, which I will spent with massaging. I can massage half hour, hour, half and hour or two hour. Depend on you. "I can come to your place or you can come to my place and have a relax with me." låter som ett citat rakt hämtat från Austin Powers Ivana Humpalot. ...ska jag ringa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 ...ska jag ringa? Hahahaha! Gört! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Hahaha. Eller? http://www.svenskbladet.se/relationer/inde...ska_svalja.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=NzgfGhqQ4KQ postad tidigare? Hm. iaf rätt kul, synd att det ska vara ett jobbigt skratt bakom kameran. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 (redigerad) Okej, bortsett från att annonsen låter som att det kommer från en rysk callgirl så har du lite underliga språkligheter här: "I can come to your place or you can come to my place and have a relax with me." låter som ett citat rakt hämtat från Austin Powers Ivana Humpalot. ...ska jag ringa? Jaha, jag trodde det var hortjänst. Redigerad 5 maj, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 5 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Jaha, jag trodde det var hortjänst. SMK är ju kungliga.. Frej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Hahahahahahahaha!! :w000t: Så världsklassig! Fint, Och hon studerar även Linköping Universitet också Hahaha. Eller? http://www.svenskbladet.se/relationer/inde...ska_svalja.html Hahaha, Fint svar och fin rekomendation. Face invaders och BigMouthfuls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Fint, Och hon studerar även Linköping Universitet också Well, det var på den interna köp & sälj-sajten jag hittade annonsen. Nu är annonserna borttagna av nån anledning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 6 maj, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2009 Hah, <3 xkcd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts