Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Vice slår allt! Punkt slut.

Kollar ni inte GTA delen här på sajten så Kolla!

Hahaha du är så dum. Det ÄR ju ett suveränt sätt att tjäna pengar på. För att inte snacka om efterlysningen. Ibland får jag en stjärna, så jagar polisen mig. Så kör jag över en polis när jag flyr, så får jag två. Nu kan man bara gasa igenom där utan några som helst problem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha du är så dum. Det ÄR ju ett suveränt sätt att tjäna pengar på. För att inte snacka om efterlysningen. Ibland får jag en stjärna, så jagar polisen mig. Så kör jag över en polis när jag flyr, så får jag två. Nu kan man bara gasa igenom där utan några som helst problem.

Vice, det var en fin idé. Det jag skrattar åt är ju hur lurade tullmännen blir såklart! :ph34r:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Strax efter kunde samtliga tio pirater gripas. Med sig ombord hade de automatgevär, granatkastare och raketer. När de franska soldaterna gick ombord på piraternas moderfartyg hittade de ytterligare en person och en massa potatis, skriver Dagbladet i Oslo.

http://www.dn.se/nyheter/varlden/pirater-l...-falla-1.857338

20:59-humor, sättet de valt att skriva det på i det sambandet låter fruktansvärt konstigt. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor