Bubbli Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 (redigerad) Ja, vad ska man säga? http://www.youtube.com/watch?v=xddhKQje41M Det är ganska kul, men ni måste se den här, yo. Han MÅSTE ju fan vara ett troll... http://www.youtube.com/watch?v=J-2dtAun06c Kolla även hans andra videos. Jesusophile på DuTub. Redigerad 12 april, 2009 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 (redigerad) Kolla även hans andra videos. Jesusophile på DuTub. Jag blir så oerhört frustrerad och irriterad på dessa människor. Det är pga det som jag försöker att hålla mig borta ifrån videoklipp där personer argumenterar för religion. När man kollar på en video som den här (från samma kille) så får man lust att bara slå sönder en dörr. Här har vi också en förjävla dum video av honom. Redigerad 12 april, 2009 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 12 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2009 Är det inte Joe Dirt (Flather) som är med där? Hell yeah! Eller, ja... Inget att vara stolt över haha, vi drog in och tjafsade med alla och bråkade inte så roligt som man har haft förr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Hade ett snack med en GM förut på WoW, och kom helt plötsligt att tänka på senaste South Park avsnittet. Spoiler för er som inte sett senaste South Park!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Jag blir så oerhört frustrerad och irriterad på dessa människor. Det är pga det som jag försöker att hålla mig borta ifrån videoklipp där personer argumenterar för religion. När man kollar på en video som den här (från samma kille) så får man lust att bara slå sönder en dörr. Här har vi också en förjävla dum video av honom. Det är dock satir. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Hade ett snack med en GM förut på WoW, och kom helt plötsligt att tänka på senaste South Park avsnittet. Vad är det roliga om skämtet inte funkade? Att han kollar på SP? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 (redigerad) Vad är det roliga om skämtet inte funkade? Att han kollar på SP? Erik och timmy (tror jag) kommer på ett skämt som går så här: Do you like fishdicks? (fast det låter som fishsticks) Yes. Oh, so you are a gay fish! fast de var nog kanske inte det du undra, hela skämtet är fail i textformat. Redigerad 13 april, 2009 av FerkurZ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Erik och timmy (tror jag) kommer på ett skämt som går så här: Do you like fishdicks? (fast det låter som fishsticks) Yes. Oh, so you are a gay fish! fast de var nog kanske inte det du undra, hela skämtet är fail i textformat. Jojo, jag har sett avsnittet men fattade bara inte det roliga när han genomskådade skämtet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Såg lite kul ut när man kollade snabbt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Såg lite kul ut när man kollade snabbt. Underbar tidningsanka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Såg lite kul ut när man kollade snabbt. Ai phail 2 c faunny stuffz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Ai phail 2 c faunny stuffz "Väldigt lugnt i påsktrafiken" *bild på en buss som brinner på en väg* "Smitning från trafikolycka" Typ.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 "Väldigt lugnt i påsktrafiken" *bild på en buss som brinner på en väg* "Smitning från trafikolycka" Typ.. Nej, snarare: "Väldigt lugnt i påsktrafiken" *bild på en buss som brinner på en väg* Väldigt svårfattat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 13 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 april, 2009 Jag trodde det roliga var att det var en gottlänning i bangkok =/ srsly Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 ... Nej, skämt åsido, jag tycke det skämtet ThuuG syftade på var rätt kul. Och Bungeviken har jag spenderat många barndomssomrar i <3. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 http://www.dn.se/polopoly_fs/1.843667!.../3162291294.jpg Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 http://www.dn.se/polopoly_fs/1.843667!.../3162291294.jpg Haha. hahah, vet du vad de roligaste är? Att en 4-åring blev av med sin pappa när de blev räddade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=7_-yUnWH5Y8 Djungelboken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 14 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 april, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=7_-yUnWH5Y8 Djungelboken. Hahahaha, Dagens! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts