Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Första gången jag såg han trodde jag seriöst att han var en tjej, no offence men han ser otroligt "kvinnlig" ut... Men alla får väl se ut som dom vill antar jag...

Men som du säger, han är otroligt kaxig där. "Varför ska den heta Drottninggatan när den kan heta Johan Palm gatan?" Blev lite smått sur när jag hörde det...

Det jag tycker är roligast är att han som sagt egentligen var ganska utstött och ensam :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ang. Ipred

Jag har blivit sjukt skraj av detta. Så jag har börjat göra rätt för mig nu, inte bara för att låta bli att åka fast, utan även för att det känns bra att "nollställa" mig.

Jag tankar inte nått alls nu, men jag seedar som fasen istället. Detta för att kompensera för allt jag har tankat ner.

Så jag behöver inte oroa mig eftersom jag kommer att ha gått plus minus noll om ett par dagar. :)

Wait, what?...

Alltså jag menar så här:

Jag har (teoretiskt sett nu) tankat ner 300 gig med spel, musik och film. Då ligger jag -300 gig

så nu laddar jag UPP, 300 Gig med spel, musik och film. Då blir det plus minus noll. Henrik ponten eller vad han heter, blir glad och nöjd och jag slipper oroa mig för en stämning. Fiffigt va!? :D

Tack. <3

Nej jag skojar bara. Kommer inte vika mig för skrämselpropagandan.

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor