Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

haha.. Fy fan egentligen är man ju på nåt sätt avundssjuk för att dom inte sprigner efter en själv. Men o andra sidan hade man ju aldrig velat ha dom där tjockisarna, fjortisarna och allmänt puckade brudarna efter sig. Så jag kan inte annat än skratta åt honom och hoppas på att han skämtar eller fortfarande är så ung i sitt lilla huvud att han inte förstår hur dålig han är. (som människa dårå)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ungefär samma film fast på aftonblaskan: http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/article4797211.ab

Bara han vänder sig om mot en ny grupp fjortisar så skriker dom och gråter. Gaah, HATAHATAHATA.

Haha, alla tjejer ser så otroligt löjliga ut. Det skulle vara kul om typ en stor muskel knutte i svart kostym och en otroligt seriös min på ansiktet kom fram och ville ha en kram ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste ändå erkänna att jag har lite respekt för Johan Palm, han verkar ta väldigt lätt på allt. ^_^ Fansen, däremot, får balansorganen att vrida på sig.

Han tar ju inte lätt på allt, han är ju den minst ödmjuka människan som finns. Tror att han är superkänd och bäst på alla sätt när han bara är medioker och temporärt känd...

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah! Vad kaxig han är, innan idol var killen lite enstöring, "utstött". Så "sig själv" är han inte direkt :( Men det är väl roligt för honom antar jag.

Det enda jag inte förstår är varför? Tidigare års flickfavoriter har ju i alla fall sett bra ut och framför allt haft bra röster.

Redigerad av Mathias
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hah! Vad kaxig han är, innan idol var killen lite enstöring, "utstött". Så "sig själv" är han inte direkt :( Men det är väl roligt för honom antar jag.

Det enda jag inte förstår är varför? Tidigare års flickfavoriter har ju i alla fall sett bra ut och framför allt haft bra röster.

Första gången jag såg han trodde jag seriöst att han var en tjej, no offence men han ser otroligt "kvinnlig" ut... Men alla får väl se ut som dom vill antar jag...

Men som du säger, han är otroligt kaxig där. "Varför ska den heta Drottninggatan när den kan heta Johan Palm gatan?" Blev lite smått sur när jag hörde det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor