felshoe Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 (redigerad) -Att köra likbil måste vara dötrist xD Edit- ny sida >< Redigerad 31 januari, 2007 av felshoe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2007 Haha, killen är ju sjuk... men det låter nästan lite klippt... "Du sova och runka kuk jag väntar här på kallt" Tror att han ringt flera gånger... Så det har blivit flera mobilsvar, så har de klippt ihop dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Ett gammalt skämt, nu i video-version! http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...eoid=1852736618 Eller, videon kanske också är gammal men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Lol Kolla de här filmerna. Eller Musik Videos xD l0l Haha Saddam xD Bin Laden xD Ha så kul, Hoppas ni Lika mkt som jag gjorde Ett gammalt skämt, nu i video-version! http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseacti...eoid=1852736618 Eller, videon kanske också är gammal men.. Redigerad 1 februari, 2007 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Liten ' http://expressen.se/index.jsp?a=857686 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Charlie the Unicorn Sjuk video och i samma härva kan någon länka den där videon med de tre finska bockarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Är inte säker på om att den har postats men den är så himla skön Bästa magikern på planeten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 Chaccaron Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 En gubbe skäller ut ett par jibbers för att de har byggt ett hopp i skidbacken: klick Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Chaccaron En kille i klassen hade hört den på en turkisk klubb när han var i nåt österländskt land. HAHAHAHA! Family Guy vs. Chaccaron Redigerad 1 februari, 2007 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 En rolig grej som hände när mina kompisar gick från maten (Vi äter inne i stan, typ 5-6 minuter från skolan) Dessvärre hörde jag det inte själv, jag gick med några andra. Iallafall: En kompis möter en man som bär på en väska. Mannen gör inget för att vika undan, utan fortsätter gå rakt fram. Min kompis viker undan lite grann, men inte helt, så han råkar "slå till" väskan lite grann. Mannen stannar och vänder sig om, så det gör min kompis med. Men innan han säger någonting så hinner min kompis säga "Vad är det? Du kan väl också vika undan?" Mannen blir lite knäckt, vänder sig om och går vidare. När min kompis vänder sig om så ser han att rektorn kommer där (han är på väg till maten). Min kompis blir lite nervös över att rektorn ska tro att han är ouppfostrad slyngel. Eller nåt åt hållet iallafall. Men rektorn säger: "Det är rätt, sänk honom bara." och går vidare. Våran rektor är bäst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 En rolig grej som hände när mina kompisar gick från maten (Vi äter inne i stan, typ 5-6 minuter från skolan) Dessvärre hörde jag det inte själv, jag gick med några andra. Iallafall: En kompis möter en man som bär på en väska. Mannen gör inget för att vika undan, utan fortsätter gå rakt fram. Min kompis viker undan lite grann, men inte helt, så han råkar "slå till" väskan lite grann. Mannen stannar och vänder sig om, så det gör min kompis med. Men innan han säger någonting så hinner min kompis säga "Vad är det? Du kan väl också vika undan?" Mannen blir lite knäckt, vänder sig om och går vidare. När min kompis vänder sig om så ser han att rektorn kommer där (han är på väg till maten). Min kompis blir lite nervös över att rektorn ska tro att han är ouppfostrad slyngel. Eller nåt åt hållet iallafall. Men rektorn säger: "Det är rätt, sänk honom bara." och går vidare. Våran rektor är bäst. LOL Skum rektor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 En rolig grej som hände när mina kompisar gick från maten (Vi äter inne i stan, typ 5-6 minuter från skolan) Dessvärre hörde jag det inte själv, jag gick med några andra. Iallafall: En kompis möter en man som bär på en väska. Mannen gör inget för att vika undan, utan fortsätter gå rakt fram. Min kompis viker undan lite grann, men inte helt, så han råkar "slå till" väskan lite grann. Mannen stannar och vänder sig om, så det gör min kompis med. Men innan han säger någonting så hinner min kompis säga "Vad är det? Du kan väl också vika undan?" Mannen blir lite knäckt, vänder sig om och går vidare. När min kompis vänder sig om så ser han att rektorn kommer där (han är på väg till maten). Min kompis blir lite nervös över att rektorn ska tro att han är ouppfostrad slyngel. Eller nåt åt hållet iallafall. Men rektorn säger: "Det är rätt, sänk honom bara." och går vidare. Våran rektor är bäst. Sån är vår rektor med, asgött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 1 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2007 (redigerad) Hahahahahaha. Redigerad 1 februari, 2007 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Jag satt på Skype igår, kom in på någon svensk- turkisk kanal och hälsade dem med "Wzup Niggas?". Sedan bröt helvetet lös... De fick för sig att jag var rasist. Roligaste stycket är när Ali har blockat mig - men inte Hakim. Jag skriver då till Hakim att jag ska unmutas, och Hakim vet inte att jag är "rasisten" så han skriver åt Ali att unmuta mig. Men Ali har blockat mig, och kan därför inte ens se mig på listan. Jag var på väntelistan, i mitten av rutan, det är det han menar med "på mitten". Nåväl. Dessa Turkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Jag satt på Skype igår, kom in på någon svensk- turkisk kanal och hälsade dem med "Wzup Niggas?". Sedan bröt helvetet lös... De fick för sig att jag var rasist. Roligaste stycket är när Ali har blockat mig - men inte Hakim. Jag skriver då till Hakim att jag ska unmutas, och Hakim vet inte att jag är "rasisten" så han skriver åt Ali att unmuta mig. Men Ali har blockat mig, och kan därför inte ens se mig på listan. Jag var på väntelistan, i mitten av rutan, det är det han menar med "på mitten". Nåväl. Dessa Turkar. "Ja du vet han tror att jag är dum i huvudet, jag släppte in honom medveter ör att visa hur stor ärthjärna han har" (efter 2 sec) "Mr.Bean" vilken jävla grym turk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Jag satt på Skype igår, kom in på någon svensk- turkisk kanal och hälsade dem med "Wzup Niggas?". Sedan bröt helvetet lös... De fick för sig att jag var rasist. Roligaste stycket är när Ali har blockat mig - men inte Hakim. Jag skriver då till Hakim att jag ska unmutas, och Hakim vet inte att jag är "rasisten" så han skriver åt Ali att unmuta mig. Men Ali har blockat mig, och kan därför inte ens se mig på listan. Jag var på väntelistan, i mitten av rutan, det är det han menar med "på mitten". Nåväl. Dessa Turkar. Hahahahahahahahaahahahaha! Roligaste på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Jeez, han är inne nu igen. Helt sjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 Rast + 1000:- + fantasi = humor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 2 februari, 2007 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2007 (redigerad) Vad ska man säga? Metali-cops: Filmed on location with Metallica. All suspects are assholes. Redigerad 2 februari, 2007 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts