RavenE Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Har väl några år på nacken, men den är rätt fyndig. Lille Tony är den duktigaste killen i klassen, och är alltid först färdig med proven. För att han inte ska förstöra för resten av klassen, säger fröken en dag till honom: - Tony, du är så duktig att jag måste ställa dig en extra fråga. - Det sitter 5 fåglar på en gren. Du har med dig ett luftgevär och skjuter en av dem. Hur många sitter kvar? - Ingen, svarar Tony. - Vad menar du...ingen? - Jo, den ene stupar i backen, och de andra flyr skrämt därifrån. Fröken nickar motsträvigt: - Svaret skulle egentligen varit 4, men jag gillar sättet du tänker på. Lite senare räcker Tony upp handen. - Ja, Tony? - Fröken, kan jag få fråga dig om något? - För all del. - Okay, 3 damer står vid en glasskiosk, och alla har köpt sig en glass. - En av dem slickar på glassen, den andra biter i den och den tredje suger på den. Vem av dem är gift? Fröken rodnar: - Ehh..jag vet inte riktigt, kan det vara hon som suger på den? - Nej, fröken. Det är hon som har ring på fingret, men jag gillar sättet du tänker på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Haha, har denna postats förut? Skitkul ju! Den är så grymt härlig, älskar den lilles skratt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Haha, har denna postats förut? Skitkul ju! Jag har sett den förut men man skrattar alltid lika mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 http://images.icanhascheezburger.com/completestore/2009/1/29/128777717888197543.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Har väl några år på nacken, men den är rätt fyndig. Den var bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 http://img.yawoot.com/e537b03c221eaa53c443bcd741d6c3d7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 http://img.yawoot.com/e537b03c221eaa53c443bcd741d6c3d7.jpg Top Gear är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 (redigerad) Hahaha! EDIT: Inte quota bilder. Redigerad 9 mars, 2009 av ExploSive Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 http://img.yawoot.com/e537b03c221eaa53c443bcd741d6c3d7.jpg Haha! Alltid lika skön humor från det gänget.<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 GAAAAHAHAHAHAHAHA!! --- Så jäkla asbra, det är ju inte klokt! "Continue this thread", behövs det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 GAAAAHAHAHAHAHAHA!! Oj, shit - Its funny coz' its true! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Oj, shit - Its funny coz' its true! Det funkar väl så bra som möjligt för mig, jag får Mr Burns röst istället eftersom jag inte sett Futurama på evigheter. Men ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Det funkar väl så bra som möjligt för mig, jag får Mr Burns röst istället eftersom jag inte sett Futurama på evigheter. Men ändå Same, det var så länge sen jag såg på Futurama, så jag läste det med min egna röst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 Jag blev skiträdd på slutet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 10 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2009 VAd är det som är roligt? Ormen borde få dödsstraff. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts