Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Å ena sidan känns det skittöntigt att allt är exakt som den brittiska versionen, men å andra sidan är det ju så fenomenalt koncept så varför ändra på det? Det enda tråkiga är att det är 1-0-0 % kopierat. Inte ens den lilla övergången "Here's how you play diddy donuts", eller vad det heter, kan användas på svenska utan att även där ha en kraftig dialekt och exakt samma grafisk layout. Skillnaden är att där den brittiska versionen är asbra och har en fantastiskt fräck dialekt (cockney?), finner man istället en svensk astöntig dialekt. Östgötskan, wtf?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fniss...

Jag stod och vek tvätt, och så kom jag på att det finns ett grymt sätt att vika t-shirts på... Efter en stunds YouTubande hittade jag denna filmen:

Kanske inte helt rätt sätt att gå till väga på om man vill att folk ska lära sig. :mf_doof:

shirt?? what shirt??

If you look very closely, there is a shirt being folded in this video. Cool illusion.

who cares about the shirt ...........

titieeeeees

after watching this vid 10times, i still have no idea how to fold a shirt.....

but how do you fold a bra ? wink wink
Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fniss...

Jag stod och vek tvätt, och så kom jag på att det finns ett grymt sätt att vika t-shirts på... Efter en stunds YouTubande hittade jag denna filmen:

Kanske inte helt rätt sätt att gå till väga på om man vill att folk ska lära sig. :angry:

Haha, NOOOGgg reklam för brösten :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelnyhet: Att göra ingenting om dagarna gör ditt liv kort.

Spelarnas kommentarer:

fap_1092428_0.png

:D

...:angry:

"ROFLMAO"!

Och sen en riktig klassiker. Tryck play och digga låten, men var beredd vid 1:50 och framåt, det fick mig att brista ut i skratt när en så oväntad (men egentligen väldigt väntad) grej händer :D

Gästroll: Umberto och hans polare.

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och sen en riktig klassiker. Tryck play och digga låten, men var beredd vid 1:50 och framåt, det fick mig att brista ut i skratt när en så oväntad (men egentligen väldigt väntad) grej händer :angry:

Åhh klassiker! Telefonscenen är så förutsägbar, men ändå så grym! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor