Kebab Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Vansinnigt roliga! ---------- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Haha! Klockren! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Blocket är så trevligt Får en känsla av stulen dator och förortsturk. Men vad vet jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Haha http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4543910.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 (redigerad) Bwahahahha. Redigerad 3 mars, 2009 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 (redigerad) Bwahahahha. AJABAJJAINTEQUOTAJEWTUBE Jag är ju en sån humormördare men ( ) vad är det roliga? Redigerad 3 mars, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Jag är ju en sån humormördare men ( ) vad är det roliga? Att Nik. aldrig sett nördmöten förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 (redigerad) REN EPIC natthumor! Redigerad 4 mars, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 (redigerad) REN EPIC natthumor! Vilken tidzon bor du i då? Redigerad 3 mars, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Det borde finnas fler vägskyltar i denna stil. Mums! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 Det borde finnas fler vägskyltar i denna stil. Mums! :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Miss teen USA 2007-tävlingen - delstaten South Carolina sållade agnarna från vetet och skickade dit Caitlin Upton för att representera sin stat. Bra val! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Miss teen USA 2007-tävlingen - delstaten South Carolina sållade agnarna från vetet och skickade dit Caitlin Upton för att representera sin stat. Bra val! Skojar du nu? Eller varför lägger du upp den? Äldre än äldst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Miss teen USA 2007-tävlingen - delstaten South Carolina sållade agnarna från vetet och skickade dit Caitlin Upton för att representera sin stat. Bra val! Jag kontrar med den här klassikern. Faen så hon är söt. http://www.youtube.com/watch?v=uEP7uti0PDw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Jag kontrar med den här klassikern. Faen så hon är söt. Jävla idioter till blondiner det finns egentligen, alltså hurfan klara hon ens skolan om hon trodde att europa var ett land? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Jävla idioter till blondiner det finns egentligen, alltså hurfan klara hon ens skolan om hon trodde att europa var ett land? Hehe, jag vet folk som tror/de att Afrika var ett land. Likaså Australien. xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 (redigerad) Likaså Australien. xD Ibland vet jag inte riktigt om du skämtar eller inte. Oceanien heter iallafall världsdelen landet Australien är belägen i, likaså kontinenten med samma namn. Redigerad 4 mars, 2009 av AngryAxel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 (redigerad) Hehe, jag vet folk som tror/de att Afrika var ett land. Likaså Australien. xD Sist jag var i Australien var det ett land, Vice. *edit* Danny! http://www.youtube.com/watch?v=bo2SGQ52wFk *edit2* Batbabe: The Dark Knightie Redigerad 4 mars, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 Miss teen USA 2007-tävlingen - delstaten South Carolina sållade agnarna från vetet och skickade dit Caitlin Upton för att representera sin stat. Bra val! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 4 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 mars, 2009 (redigerad) Redigerad 4 mars, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts