spajdermän Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 (redigerad) http://img410.imageshack.us/img410/2831/bbest.jpg Den heter väl 'Kung'? Redigerad 27 februari, 2009 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Den heter väl 'Kung'? Vi kallade det 'Land & Rike' tror jag. :hmm: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Den heter väl 'Kung'? Jo, det trodde jag med. Vi kallade det för King iaf. Vi kallade det 'Land & Rike' tror jag. :hmm: Nah, Land och Rike var ju leken när man ritade upp olika länder på marken och så gick det ut på att ta över den andra personens land typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Andra finner den nog rolig, jag är lite för trött. Den heter väl 'Kung'? ?!? "Serveruta"! Basta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2009 Nah, Land och Rike var ju leken när man ritade upp olika länder på marken och så gick det ut på att ta över den andra personens land typ. Ja! Just ja. Vad gick leken på bilden ut på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Ja! Just ja. Vad gick leken på bilden ut på då? att få bollen att stutsa i motståndarens ruta och ut..? har för mig de iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 Haha! --- Dagens tips har säkert de flesta redan sett, men för de som inte har gjort det är här mina favoriter: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 28 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2009 (redigerad) Haha! --- Dagens tips har säkert de flesta redan sett, men för de som inte har gjort det är här mina favoriter: [filmer] Pang Prego är(var iaf förr) lätt det roligaste radioprogrammet någonsin. Slår både Hassan och rally med hästlängder Eller kanske inte Såååå mycket bättre än Hassan, men resten av allt på radio slår det iaf stort. edit: gaaah! Får en känsla av att min hjärna undermedvetet glömmer bort att sudda ut bilder och videoklipp för att få editera mina posts.... Redigerad 28 februari, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 SMP films nyaste. rolig som tusan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 SMP films nyaste. rolig som tusan Hahaha, den var kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Made me lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Made me lol jävl hnoa. FY FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=fmZIa55hZmE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Well lets go the tubby tits! click Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Shit vad domaren ser ut som Robert Mugabe! (som f.ö. firade 85-årsdag häromdagen, där den officiella tårtan vägde 85 kilo - lite Humortråd-relaterat, tyckte jag). Och åh, Seinfeld! (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Shit vad domaren ser ut som Robert Mugabe! (som f.ö. firade 85-årsdag häromdagen, där den officiella tårtan vägde 85 kilo - lite Humortråd-relaterat, tyckte jag). Och åh, Seinfeld! (: Jag lyckas inte hitta någon bild på tårtan, gör du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Jag lyckas inte hitta någon bild på tårtan, gör du? Bästa jag kunde hitta http://api.ning.com/files/1KPs3taWCBcedqNwMdeI6-Gw66C43h7uGMo02O3WwoaQi2eqMzUFRqn39Pa6uMENoXN4u9L8JfbwP2mGXGLJpTLb8Bjz6-cf/Mukagecakewightaton.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Lyxkalas när resten av landet svälter och dör i AIDS ftw! Lite some Sverige och kungabröllopet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 Lyxkalas när resten av landet svälter och dör i AIDS ftw! Lite some Sverige och kungabröllopet... Kolera*! Och jag läste i tidningen att pengarna till kalaset (två miljoner. Kronor? Dollar? - Jag minns inte) frivilligt donerats av partiets anhängare, så man får inte bara förutsätta att det är hänsynslöst norpat ur stadskassan, även om det inte finns mycket invändningar - såklart - mot att pengarna kunde användas bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 2 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 mars, 2009 (redigerad) Redigerad 2 mars, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts