Weener Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Men vad i helvete? Vem fan bryr sig om en kvinna blir statschef? Fattar inte vad folk sysslar med. Vi behöver väll fan inte ens kungen och det gänget in the first place? :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Men vad i helvete? Vem fan bryr sig om en kvinna blir statschef? Fattar inte vad folk sysslar med. Vi behöver väll fan inte ens kungen och det gänget in the first place? :S Exakt. Det enda kungen gör är.. att göra reklam för sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Exakt. Det enda kungen gör är.. att göra reklam för sverige? De är som en... fin servis. Man behöver dem egentligen inte, man tar bara fram dem på fina tillställningar och visar upp dem. Sedan ställer man tillbaka dem i skåpet/Drottningholms slott. Vet inte riktigt vad jag tycker om dem. Spelar ingen roll för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 De är som en... fin servis. Man behöver dem egentligen inte, man tar bara fram dem på fina tillställningar och visar upp dem. Sedan ställer man tillbaka dem i skåpet/Drottningholms slott. Haha, skönaste jämförelsen ever! But seriously.. flytta detta till en separat tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) De är som en... fin servis. Man behöver dem egentligen inte, man tar bara fram dem på fina tillställningar och visar upp dem. Sedan ställer man tillbaka dem i skåpet/Drottningholms slott. Vet inte riktigt vad jag tycker om dem. Spelar ingen roll för mig. De gör iochförsig många pensionärer en stor tjänst, DAM kan ju publicera en massa skvaller och annat trams - skulle inte förvåna mig om Anna-Greta slår mig en signal och berättar de goda nyheterna. Hon tycker imycket om sitt porslin och målar gärna egna motiv på det, grymt bra jämförelse. Redigerad 24 februari, 2009 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Jag tyckte filmen var ganska så mys faktiskt. Det enda roliga jag fann var Victorias haka, jag hade verkligen glömt hur jädra stor den är! Jag tänkte på det med, den är faktiskt riktigt stor. :hms: Man ser ju vart Daniel fäster sin blick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Kungen är så jävla stekig alltså! Men sjukt awkward video, jag kunde knappt kolla klart på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 februari, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Kungen är så jävla stekig alltså! Men sjukt awkward video, jag kunde knappt kolla klart på den. W0rd. Fick fan gåshud.. av obehag. Kändes som dom satt och snackade om atomvapenkrig, rusta upp er mot ryssarna, in i bunkern för helvete! Fruktansvärt långtråkigt och krystat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Haha, inte jättekul men Expressens YouTube taggar ang. den här videon är lite komiska för att vara en "officiell Youtube kanal". Taggar: Expressen Laila Bagge Lets Dance rumpa rumpvals dans rumpchocken Rumpchock rumpTV4 vals stjärt ass Rumpa Ass sexig snygg accidental nudity sexy hot blonde swedish läcker röv häck bak booty shake that shit rap hiphop Faculty dancing with the upskirt oops naughty Redcloud rumpchock Bonifide xtreme native american thong Wahlgren Sjöö Samuelsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ViolentLag Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 MILF Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 MILF Oja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 "I walked past a dry cleaner at 3 in the morning and there was a sign and the sign said "sorry, we're closed". You don't need to be sorry, it's 3 AM and you're a dry cleaner! It would be ridiculous for me to expect it to be open!" "Is a hippopotamus a hippopotamus or just a really cool opotamus?" "I went to the store and bought 8 apples and the clerk said "should I put them in a bag?" and I said "no man, I juggle!"" "I like the situation here. It looks like you've been chasing me and then said "fuck it, let's sit down."" Mitch<3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Exakt. Det enda kungen gör är.. att göra reklam för sverige? I h*lvete heller... Reklam gör man för att man skall tjäna på det. Nämn ett svenskt företag som går bättre för knugen klipper ett band i haparanda och påpekar för folk att han skall tilltalas ers majestät... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 (redigerad) I h*lvete heller... Reklam gör man för att man skall tjäna på det. Nämn ett svenskt företag som går bättre för knugen klipper ett band i haparanda och påpekar för folk att han skall tilltalas ers majestät... Han menade ju inte "reklam" som i reklam man gör för att tjäna pengar. Utan att kungen ger Sverige ett ansikte bland resterande länder i världen, och den slags reklam han gör då består ju inte av att han åker runt och ger en presentation om Volvos nya GPS eller liknande.. Redigerad 25 februari, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 (redigerad) Han menade ju inte "reklam" som i reklam man gör för att tjäna pengar. Utan att kungen ger Sverige ett ansikte bland resterande länder i världen, och den slags reklam han gör då består ju inte av att han åker runt och ger en presentation om Volvos nya GPS eller liknande.. Nej jag förstår. Men jag bara menar att alla kunga förespråkar kommer alltid med 2 argument för kungen: 1) Han gör reklam för sverige. (vilket uppenbarligen måste vara onödig reklam efter som vi inte tjänar på det.) 2) Man kan inte ta bort kungen för då måste man ha president(!?) (Vilket man inte alls behöver. Varför skall vi bli ett litet USA? Räcker väl med en statsminister) Redigerad 25 februari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 (redigerad) Nej jag förstår. Men jag bara menar att alla kunga förespråkar kommer alltid med 2 argument för kungen: 1) Han gör reklam för sverige. (vilket uppenbarligen måste vara onödig reklam efter som vi inte tjänar på det.) Men kungafamiljen representerar Sverige, vi tjänar på det indirekt. Låt oss föreställa oss själva att statsledaren i till exempel Tchad vill köpa nya raketgevär. Då Sveriges kung och drottning besökte Tchad för en månad sedan och blev goda vänner med statsledaren i Tchad kommer han att tänka på just Sverige då de (kungaparet) representerade Sverige och förklarade vad vi i Sverige är duktiga på osv. Han vill självklart köpa raketgevären från Carl Gustaf (Vapentillverkare i Sverige, tillverkar (?) bla annat granatgevär) då Sverige verkade vara väldigt bra på just att göra vapen. En vecka senare landar en order på 100.000 stycken Granatgevär och båda parter är nöjd. Det är effekterna av det här som gynnar oss då ekonomin förbättras i statskassan. (dåligt exempel, är tveksam om Carl Gustaf AB faktiskt är ett statligt företag, men vi kan t.ex ta Vattenfall eller SSAB/LKAB) Sen att de slappar bort en hel del skattepengar är anus. Undrar om bröllopet ska betalas av skattepengar? Isf kan det lika gärna få vara. Låt oss skapa en annan tråd ev. PM om det är mer MOAR FANNIE STAFF NAOW! Redigerad 25 februari, 2009 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 Nej jag förstår. Men jag bara menar att alla kunga förespråkar kommer alltid med 2 argument för kungen: 1) Han gör reklam för sverige. (vilket uppenbarligen måste vara onödig reklam efter som vi inte tjänar på det.) 2) Man kan inte ta bort kungen för då måste man ha president(!?) (Vilket man inte alls behöver. Varför skall vi bli ett litet USA? Räcker väl med en statsminister) Du tog ordet "reklam" alldeles för ordagrant - kungen är helt enkelt ett ansikte utåt för sverige och knyter kontakter och skapar relationer, han gör inte direkt reklam för oss som vi ekonomiskt tjänar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=xHVegYDHNFs Redigerad 25 februari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2009 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=xHVegYDHNFs http://www.youtube.com/watch?v=uUbsc_a-e3g Fan, inaktiverad.. http://www.youtube.com/watch?v=uUbsc_a-e3g Redigerad 25 februari, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts