Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Hahaha. :lol:

Varför säger alla invandrare "Jag ska knulla din mamma upp och ner"? Ingen direkt sexuell logik i det hela om jag får säga vad jag tycker.

Därför att i deras religion värdesätts familjen och modern väldigt högt - att därför säga så är i princip den värsta förolämpningen. ;)

... Eller syftade du på "upp och ner"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahaha. :huh:

Därför att i deras religion värdesätts familjen och modern väldigt högt - att därför säga så är i princip den värsta förolämpningen. ;)

Skulle du säga "Eii kiillen jag ska pumpa din mamma" och jag blir förbannad för att jag ser det som en förloämpning, så är det ju förnedrande mot dig, då jag uppenbarligen inte anser att du är god nog åt min morsa....

Så hela förolämpningen faller ju i och med att de närvärderar sig själva.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle du säga "Eii kiillen jag ska pumpa din mamma" och jag blir förbannad för att jag ser det som en förloämpning, så är det ju förnedrande mot dig, då jag uppenbarligen inte anser att du är god nog åt min morsa....

Så hela förolämpningen faller ju i och med att de närvärderar sig själva.

Njääähhh... Det handlar om att man ska behandla den andres mamma som ett objekt, inte älska med henne kärleksfullt. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor