Pixiegnom Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 (redigerad) NO U! ??? Redigerad 23 februari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 (redigerad) ??? Jag funderade ett tag, och sedan kom jag på att det är en quote som han tycker är rolig, så därför postade han den i humortråden. Lunarstorms sätt att försöka få tillbaka gamla medlemmar är ganska underhållande. Redigerad 23 februari, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 23 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 23 februari, 2009 (redigerad) Lunarstorms sätt att försöka få tillbaka gamla medlemmar är ganska underhållande. Haha lame,. Redigerad 23 februari, 2009 av MiRRe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) Lunarstorms sätt att försöka få tillbaka gamla medlemmar är ganska underhållande. Funkar säkert bra på alla p12's <[Hitman]> HAHAHHAHAHA! <[Hitman]> FAN VAD ÄG! <[Hitman]> Jag kom på värsta sättet... <[Hitman]> Att liksom. <[Hitman]> Göra det bättre för en när man runkar. <[Hitman]> ... <[Hitman]> Jag har ju EAX-stöd på mitt ljudkort. <[Hitman]> Så det finns röstförvrängning. <[Hitman]> Nu tog jag så att jag låter som en tjej. <[Hitman]> Och pratar i mick. <[Hitman]> ... <[Hitman]> Om ni förstår. <[Hitman]> :/ <[Hitman]> Så liksom. <[Hitman]> Jag kan sitta här och stöna. <[Hitman]> När jag runkar. <[Hitman]> Och så låter det som en tjej. <[Hitman]> AH! <[Hitman]> Härligt! <[Hitman]> Att jag inte tänkt på det tidigare.[/codebox] Redigerad 24 februari, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 <[Hitman]> HAHAHHAHAHA! <[Hitman]> FAN VAD ÄG! <[Hitman]> Jag kom på värsta sättet... <[Hitman]> Att liksom. <[Hitman]> Göra det bättre för en när man runkar. <[Hitman]> ... <[Hitman]> Jag har ju EAX-stöd på mitt ljudkort. <[Hitman]> Så det finns röstförvrängning. <[Hitman]> Nu tog jag så att jag låter som en tjej. <[Hitman]> Och pratar i mick. <[Hitman]> ... <[Hitman]> Om ni förstår. <[Hitman]> :/ <[Hitman]> Så liksom. <[Hitman]> Jag kan sitta här och stöna. <[Hitman]> När jag runkar. <[Hitman]> Och så låter det som en tjej. <[Hitman]> AH! <[Hitman]> Härligt! <[Hitman]> Att jag inte tänkt på det tidigare.[/codebox] WE NEED A GIRLFRIEND HERE! QUICKLY! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 <[Hitman]> HAHAHHAHAHA! <[Hitman]> FAN VAD ÄG! <[Hitman]> Jag kom på värsta sättet... <[Hitman]> Att liksom. <[Hitman]> Göra det bättre för en när man runkar. <[Hitman]> ... <[Hitman]> Jag har ju EAX-stöd på mitt ljudkort. <[Hitman]> Så det finns röstförvrängning. <[Hitman]> Nu tog jag så att jag låter som en tjej. <[Hitman]> Och pratar i mick. <[Hitman]> ... <[Hitman]> Om ni förstår. <[Hitman]> :/ <[Hitman]> Så liksom. <[Hitman]> Jag kan sitta här och stöna. <[Hitman]> När jag runkar. <[Hitman]> Och så låter det som en tjej. <[Hitman]> AH! <[Hitman]> Härligt! <[Hitman]> Att jag inte tänkt på det tidigare.[/codebox] Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hansen Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 <[Hitman]> HAHAHHAHAHA! <[Hitman]> FAN VAD ÄG! <[Hitman]> Jag kom på värsta sättet... <[Hitman]> Att liksom. <[Hitman]> Göra det bättre för en när man runkar. <[Hitman]> ... <[Hitman]> Jag har ju EAX-stöd på mitt ljudkort. <[Hitman]> Så det finns röstförvrängning. <[Hitman]> Nu tog jag så att jag låter som en tjej. <[Hitman]> Och pratar i mick. <[Hitman]> ... <[Hitman]> Om ni förstår. <[Hitman]> :/ <[Hitman]> Så liksom. <[Hitman]> Jag kan sitta här och stöna. <[Hitman]> När jag runkar. <[Hitman]> Och så låter det som en tjej. <[Hitman]> AH! <[Hitman]> Härligt! <[Hitman]> Att jag inte tänkt på det tidigare.[/codebox] Hahahaha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 WTF? http://www.isarapix.org/pix17/1235433285.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 WTF? WTF?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=z7fMsvsZe_c Platsar här. Avskaffa monarkin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 http://www.youtube.com/watch?v=z7fMsvsZe_c Platsar här. Avskaffa monarkin. Känns ju aningen pressat när Silvia behöver en hjälplapp för att beskriva Daniel. Man kan ju undra hur mycket de gillar honom egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Jag tyckte filmen var ganska så mys faktiskt. Det enda roliga jag fann var Victorias haka, jag hade verkligen glömt hur jädra stor den är! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 http://img3.imageshack.us/img3/8991/3447786819.jpg Victoria glad? Check. Daniel glad? Check. Silvia glad? Check. Kungen glad? Negativt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Victoria glad? Check. Daniel glad? Check. Silvia glad? Check. Kungen glad? Negativt. Hahaha , Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 http://img3.imageshack.us/img3/8991/3447786819.jpg Victoria glad? Check. Daniel glad? Check. Silvia glad? Check. Kungen glad? Negativt. Hahahahahaha! Jag tänkte inte på det när jag såg filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Henkibojj Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Känns ju aningen pressat när Silvia behöver en hjälplapp för att beskriva Daniel. Man kan ju undra hur mycket de gillar honom egentligen. Var det inte direktsänt? Då kan det ju vara förklarligt. Sen är ju Silvia ingen frihandstalare direkt, och inte kungen heller men här klarade han sig ju riktigt bra. Silvias snack var ju inte bara snack utan ett tal, till skillnad från kungens prat. Vet inte vad jag tycker om monarkin, det är ju lite speciellt och nånting som är rätt ålderdomligt men på ett bra sätt när Sverige ska representeras utomlands. Sen att det slukar en jäkla massa skattepengar är ju förstås keff, men vem vet vad de internationella relationerna gjort för tjänster för oss när det kommer till industrikontrakt etc, det är ju nåt man inte kan beräkna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) Platsar här. Avskaffa monarkin. Kändes en smula obehagligt. Redigerad 24 februari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Är jag efterbliven eller bara allmänt oallmänbildad, för jag fattar inte varken det roliga eller obehagliga i videon. Vad kommer hända om dom nu gifter sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 Är jag efterbliven eller bara allmänt oallmänbildad, för jag fattar inte varken det roliga eller obehagliga i videon. Vad kommer hända om dom nu gifter sig? En kvinna blir statschef!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2009 (redigerad) http://www.youtube.com/watch?v=z7fMsvsZe_c Platsar här. Avskaffa monarkin. Känns ju aningen pressat när Silvia behöver en hjälplapp för att beskriva Daniel. Man kan ju undra hur mycket de gillar honom egentligen. Jag tyckte filmen var ganska så mys faktiskt. Det enda roliga jag fann var Victorias haka, jag hade verkligen glömt hur jädra stor den är! http://img3.imageshack.us/img3/8991/3447786819.jpg Victoria glad? Check. Daniel glad? Check. Silvia glad? Check. Kungen glad? Negativt. Hahaha , Hahahahahaha! Jag tänkte inte på det när jag såg filmen. Var det inte direktsänt? Då kan det ju vara förklarligt. Sen är ju Silvia ingen frihandstalare direkt, och inte kungen heller men här klarade han sig ju riktigt bra. Silvias snack var ju inte bara snack utan ett tal, till skillnad från kungens prat. Vet inte vad jag tycker om monarkin, det är ju lite speciellt och nånting som är rätt ålderdomligt men på ett bra sätt när Sverige ska representeras utomlands. Sen att det slukar en jäkla massa skattepengar är ju förstås keff, men vem vet vad de internationella relationerna gjort för tjänster för oss när det kommer till industrikontrakt etc, det är ju nåt man inte kan beräkna. Kändes en smula obehagligt. Är jag efterbliven eller bara allmänt oallmänbildad, för jag fattar inte varken det roliga eller obehagliga i videon. Vad kommer hända om dom nu gifter sig? En kvinna blir statschef!! DJ, split that shit. Redigerad 24 februari, 2009 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts