Skotten_31 Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 b]The Simpsons nya intro... Alltså de nya avsnitten är ju sjukt dåliga. Tillomed det här nya introt är dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 The Simpsons nya intro... http://www.youtube.com/watch?v=qZGz1Ajg7QU Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 16 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 16 februari, 2009 Torr humor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Do want. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Do want. GE MIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Do want. En säl? Finns väl på BR leksaker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 (redigerad) En säl? Finns väl på BR leksaker? Inte vilken säl som helst, det är ju "Noo.. they be stealin' my bucket"-sälen! Redigerad 17 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 En säl? Finns väl på BR leksaker? Neh inte med en hink Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Senaste Collegehumour-sketchen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Inte vilken säl som helst, det är ju "Noo.. they be stealin' my bucket"-sälen! Youtube? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Inte vilken säl som helst, det är ju "Noo.. they be stealin' my bucket"-sälen! Ah, okej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Roligaste soundboardbusringningen jag har hört på läänge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 17 februari, 2009 Youtube? Nä, det är en bild från början. Finns lite dock sköna youtubefilmer om "the lolrus". Den här är dock min favorit. : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 http://roflrazzi.files.wordpress.com/2009/02/celebrity-pictures-tom-cruise-photoshop-help.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Varning för låg humor och grovt språk! Invandrare luras att åka frå Göteborg till Malmö för att köpa en bil... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 Varning för låg humor och grovt språk! Invandrare luras att åka frå Göteborg till Malmö för att köpa en bil... Den är grymt rolig! ... Fast postad över två år sen: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=838902 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 (redigerad) Den är grymt rolig! ... Fast postad över två år sen: http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...st&p=838902 Haha visste jag inte. Denna då? Den har inte vatt uppe!(?) http://www.youtube.com/watch?v=aMSz8NCFbJc P-C Vad säger hon efter angreppet? (och han precis före?) Redigerad 18 februari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Skotten_31 Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 (redigerad) -- Redigerad 18 februari, 2009 av Skotten_31 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 18 februari, 2009 (redigerad) P-C Vad säger hon efter angreppet? (och han precis före?) - De två vackraste punkterna och med det menar jag de två vackra punkterna på min dam Susanna.. de kommer i alla fall stanna med mig ikväll. *grab* - Ja, berätta för alla.. jubelidiot.. - Det var på skoj. - Lustigt.. ¨åt det skrattar ingen, räkna punkterna nu.. okej, noll punkter går till -- Redigerad 18 februari, 2009 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts