Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Hur många här minns Riksorganet? :D

Docksatir av nittiotalets* politiker och mediakändisar. Klockrena elakheter och asbra imitationer. Inte minst av Jan Guillou i början.

- Säger du det? Ja det låter som nånting som skulle kunna komma från min egen mun! ^_^

*)främst för att det var inspelat på nittiotalet :lol:

EDIT: GAAAHHH!!! :P:lol:

"Älska mig fast jag är fet!" :lol:

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad menar du? Jag har sett The ring fast förstår inte skämtet

Vad jag menar är att du quotar en film som är flera månader gammal, som du dessutom själv förmodligen redan sett eftersom att du gjorde ett inlägg bara en liten bit neråt på samma sida... Allt för att säga att du inte delar min sofistikerade humor?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Coldplay - Life In Technicolor II

Vafalls? Ska den inte vara i musiktipstråden? Jovisst, för all del, men videon är skitrolig :D Sista två minuterna är ju bara helt fantastiska :lol: Vilken entré! Vilken show! Och sist men verkligen inte minst, vilken SORTI! :D Älskar hur de åker iväg och... ja, överraskningen är ju halva nöjet så jag ska inte säga något! ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafalls? Ska den inte vara i musiktipstråden? Jovisst, för all del, men videon är skitrolig :D Sista två minuterna är ju bara helt fantastiska :lol: Vilken entré! Vilken show! Och sist men verkligen inte minst, vilken SORTI! :D Älskar hur de åker iväg och... ja, överraskningen är ju halva nöjet så jag ska inte säga något! :D

Haha, helskön! ^_^

När

helikoptern kom flygandes

, vafan? :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor