RavenE Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 -Varför ler alltid Stevie Wonder? -Han vet inte om att han är neger. Hahaha Det fick mig att skratta rakt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 -Varför ler alltid Stevie Wonder? -Han vet inte om att han är neger. Hahaha! Drog det för min pappa, enligt honom är det Stevie Wonders egna skämt som han drog i en intervju någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 (redigerad) Gahahahahahah Ma house is on fajjah. Hahahahaha! -Varför ler alltid Stevie Wonder? -Han vet inte om att han är neger. Jag fattar inte. Redigerad 6 februari, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 Jag fattar inte. Blind man ser sig inte i spegeln så ofta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 6 februari, 2009 http://img15.imageshack.us/img15/1175/maclientve6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) -Varför ler alltid Stevie Wonder? -Han vet inte om att han är neger. Annars finns ju: -Vad gjorde Stevie Wonders föräldrar när de ville straffa honom? Ommöblerade hans rum. och -Varför älskar Stevie Wonder hamburgarbröd med sesamfrö? Han tycker det står så mycket kul på dom! ----------- Hoppas inte jag kommer kugga så här många gånger! Redigerad 7 februari, 2009 av Martin-123 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Kanske inte är så rolig men är det någon som känner igen sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) Kanske inte är så rolig men är det någon som känner igen sig? Alltför väl. ...och nu pryder den mitt skrivbord på skoldatorn. Redigerad 7 februari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Vem vare?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Vem vare?! Sweet att hela klassen ställde upp. En kompis till mig gjorde så på skolfotot vi tog för nian. Men han var ensam. Inte riktigt samma effekt då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Vem vare?! Jag fick inte ens göra djävulstecknet pga vissa fjolliga forografer/klasskamrater. *Suck*, om man endå gick i en spexklass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Troxie Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Jag fick inte ens göra djävulstecknet pga vissa fjolliga forografer/klasskamrater. *Suck*, om man endå gick i en spexklass Du fick inte leka fräck på ett skolfoto. Big deal : > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) Vem vare?! Awesome! En klasskamrat till mig i 9:an tog på vårt klassfoto på sig en längre rock alá nazityskland, tejpade fast en bit eltejp under näsan och gjorde snedslick på sin frisyr. Han blev inte ens tillsagd. Redigerad 7 februari, 2009 av Eudoros Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 Du fick inte leka fräck på ett skolfoto. Big deal : > Ja . Övade upp mig på att göra djävulstecknet i flera veckor innan. Hade svårt för det förut. Men du har rätt, no big deal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 (redigerad) http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4350187.ab Redigerad 7 februari, 2009 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4350187.ab Härligt, ska börja använda Mållgan när jag skyller ifrån mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 http://www.aftonbladet.se/nyheter/article4350187.ab Molgan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 [youtube-old]IRp-ceIUIRM[/youtube-old] Spola till outrot. Gissa vem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 februari, 2009 KEBAB Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 8 februari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 februari, 2009 Kolla kommentarerna på denna http://www.youtube.com/watch?v=y5d5tuTZXfg...feature=related Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts