The Dude Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Ja, förklara! ... Ni ser alltså inte det roliga? Jag tyckte det var extremt roligt i alla fall! Roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Titta på den en liten stund så fattar ni... Hoho, det var lite långsökt, men roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Men FFS!!!!!!!!!!!! Nu börjar jag bli galen! Säg!! SÄÄÄÄG!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Haha google, den va kul Keep it up alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Kom igen! Suta låtssas att ni förstår! Alle-balle, bring us the truth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Google = en kuk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Hahaha, sjukt roligt när man fattar det. Korkade vissa är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bebben Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Låååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååångsökt. Inte speciellt roligt heller för den delen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 (redigerad) Säg vad det roliga är DIRR Roliga är att alla blir förvirrade eller? :/ Redigerad 30 januari, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xazzi Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Roliga är att alla blir förvirrade eller? :/ Är nog något sådant. Grymt tråkigt;/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Sluta diskriminera korkade personer! Vi har rätt till skratt vi med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Alla som fattar fattar det inte, tro mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Ermm *host* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Eftersom jag startade detta spammet så får jag väl avsluta det också: Det finns inget roligt med bilden, jag ville bara sätta griller i huvudet på folk... Och jag lyckades! Kudos till de som förstod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 (redigerad) Det finns inget roligt med bilden, jag ville bara sätta griller i huvudet på folk... Och jag lyckades! Kudos till de som förstod. En jobbig dag, var trött på natten. Vad kan jag säga? En bild på Google som leder till att du Googlar Google på Google. Redigerad 30 januari, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 En jobbig dag, var trött på natten. Vad kan jag säga? En bild på Google som leder till att du Googlar Google på Google. Bland det första man upptäckte på Google ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2009 Eftersom jag startade detta spammet så får jag väl avsluta det också: Det finns inget roligt med bilden, jag ville bara sätta griller i huvudet på folk... Och jag lyckades! Kudos till de som förstod. Jag får erkänna att jag gjorde detsamma. Fnitter. Man vill ju inte visa sig korkad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Ska man skratta eller gråta...? xD [youtube-old]EA7AXn3ZJdM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 Ska man skratta eller gråta...? xD EA7AXn3ZJdM Jaaa.. Bra skumma människor det finns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 31 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2009 (redigerad) Jag vet inte med er men jag tycker att det här är liiite kul i alla fall. Bakgrund: En tjej som va här skulle hjälpa mig med filmleken men det kom ingen vart om man säger så. Sen nu så frågar hon om det var den som hon gissade på i efterhand. Jag kollar upp och hon hade fel. Men: Patrick säger: Guds stad hette den. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?s...t&p=1079539 Frida säger: nej..det stämemr inte alls jag är helt säker Patrick säger: jo det stämmer .. Det var nämligen han som gjorde bilden så det stämmer Frida säger: det astämmer inte alls Patrick säger: jo Frida säger: nej säger jag Uppdatering: Patrick säger: haha Frida säger: vem han var dwet då? för om du menar den översta som står så har han ju inte ens fyllt i 4an Patrick säger: Fast det är ju nummer tre vi diskuterar .. Och ja det är han högst upp som gjort den Frida säger: ??? ja..men då kan ju itne han ha rätt även om han har gjort det för han har ju itne ens fyllt i alla Patrick säger: men det är han som gjort bilden. VI andra har gissat och han har editerat in svaren i efterhand. Edit: Ja, jag vet. Det är inte överdrivet roligt så man skrattar o ramlar av stolen. Men kvinnan vägrar ge sig! Redigerad 31 januari, 2009 av Plaisir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts