Siana Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Haha, den var bra! Jag tror du glömde bort att 95% av forumet inte kan finska, min vän. Heh, say what? Han vill bara showoffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mr_tobbe Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Jag har inte hört den förut. This is the transcript of the ACTUAL radio conversation of a U.S. naval ship with the Canadian authorities off the coast of Newfoundland October 1995. Radio conversation released by the Chief of Naval Operations 10-10-95. Canadians: Please divert your course 15 degrees to the South to avoid a collision. Americans: Recommend you divert your course 15 degrees to the North. Canadians: Negative. You will have to divert your course 15 degrees to the South to avoid a collision. Americans: This is the Captain of a US Navy ship. I say again, divert YOUR course. Canadians: No. I say again, you divert YOUR course. Americans: THIS IS THE AIRCRAFT CARRIER USS LINCOLN. THE SECOND LARGEST SHIP IN THE UNITED STATES ATLANTIC FLEET. WE ARE ACCOMPANIED BY THREE DESTROYERS, THREE CRUISERS, AND NUMEROUS SUPPORT VESSELS. I DEMAND THAT YOU CHANGE YOUR COURSE 15 DEGREES NORTH, I SAY AGAIN, THAT'S ONE FIVE DEGREES NORTH, OR COUNTERMEASURES WILL BE UNDERTAKEN TO ENSURE THE SAFETY OF THIS SHIP. Canadians: We are a lighthouse. Your call. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Jag har inte hört den förut. Haha, oförglömlig. Men det ska finnas som en film OCH röst inspelning (sägas ju att detta har hänt IRL) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Jag har inte hört den förut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Interactive Jacuzzi Girl! http://se.youtube.com/watch?v=X5Qn8-w12p0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 STF, vääättnnnaa If you seek Amy ifyouseekamy?! Fuck me?? Det var, udda. Men men USA If == F You == U See == C Ka == K My == Me Det låter, som Axel redan förklarat, som att hon bokstaverar F-U-C-K när hon sjunger "If you seek A" och sedan me när hon säger fortsättningen på Amy. Simple as that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 If == F You == U See == C Ka == K My == Me Det låter, som Axel redan förklarat, som att hon bokstaverar F-U-C-K när hon sjunger "If you seek A" och sedan me när hon säger fortsättningen på Amy. Simple as that. Måste hålla med Alle, jag får inte dit det... Det låter inte ens i närheten för mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Måste hålla med Alle, jag får inte dit det... Det låter inte ens i närheten för mig... Det förvånar mig inte. If måste man vrida till lite för att få det att låta som F. Men You == U, See == C hör man ju tydligt, och hör man det så borde man lyckas höra fortsättningen. Annars måste jag få ställa frågan; vet ni hur man uttalar bokstäverna F, U, C och K? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) If == F You == U See == C Ka == K My == Me Det låter, som Axel redan förklarat, som att hon bokstaverar F-U-C-K när hon sjunger "If you seek A" och sedan me när hon säger fortsättningen på Amy. Simple as that. Löjligt imo. Man hör klart och tydligt vad hon sjunger. 0:50 [youtube-old]PH2d_PlN0XU[/youtube-old] Redigerad 27 januari, 2009 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Löjligt imo. Man hör klart och tydligt vad hon sjunger. 0:50 Ja, visst är det löjligt, jag försöker bara förklara vad det är som moraltanterna gnäller om i låten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Ja, visst är det löjligt, jag försöker bara förklara vad det är som moraltanterna gnäller om i låten. Ah, nej det var inte alls till dig. Jag bara tog en kommentar i högen för att visa att videon var relaterad till diskussionen. Ursäkta, skulle förtydligat det. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Interactive Jacuzzi Girl! http://se.youtube.com/watch?v=X5Qn8-w12p0 Haha! Så sköna val. Slap her with a fish. Rub her face with a mop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 Jag har inte hört den förut. Har sett någon gammal reklam med det där. Det är roligt. Interactive Jacuzzi Girl! http://se.youtube.com/watch?v=X5Qn8-w12p0 Klarade spelet med bara ett felsteg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 27 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2009 (redigerad) Haha! Så sköna val. Slap her with a fish. Rub her face with a mop. Eller hur! Drown her! Klarade spelet med bara ett felsteg. Det är ju felstegen som är roliga! Redigerad 28 januari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Först FRA och IPRED sedan detta. Vart är världen på väg...? Det som slår mig är, kommer inte detta påverka tidvattnet? [youtube-old]bZIgda01k6o[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Först FRA och IPRED sedan detta. Vart är världen på väg...? Det som slår mig är, kommer inte detta påverka tidvattnet? Det är ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Det är ett skämt. Nä, är du säker...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 Nä, är du säker...? Alltså, i ärlighetens namn skulle jag inte bli förvånad om det hände på riktigt. Aldrig att de skulle kunna genomföra det men det är inte helt olikt nordkorea att gå ut med såna saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 la la laaa la la laaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2009 la la laaa la la laaa Episkt jävla roligt! HAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts