Henkibojj Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Natural Harvest - A Collection of Semen-Based Recipes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Natural Harvest - A Collection of Semen-Based Recipes ..... Creamy cum crepes Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 [youtube-old]FbAXf2ckE_8[/youtube-old][youtube-old]FJeUsQ2N3rE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 12 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2009 [youtube-old]mLVPttoCT6c[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Jag vet att den här är sjukt gammal men jag ramlade över den idag och kunde inte sluta le och tänka på dom första sekunderna man tror att det är på riktigt. Så genialisk. <3 [youtube-old]_TiQCJXpbKg[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Jag vet att den här är sjukt gammal men jag ramlade över den idag och kunde inte sluta le och tänka på dom första sekunderna man tror att det är på riktigt. Så genialisk. <3 _TiQCJXpbKg Haha! Hade inte sett den innan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 Mina klasskamrater [youtube-old]sTNzhE4cums[/youtube-old] [youtube-old]b4bjT3hPeUw[/youtube-old] [youtube-old]K3094Kr2yxI[/youtube-old] [youtube-old]CCCO6xryhwk[/youtube-old] Fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 SVT har lagt upp en massa sköna klipp på deras youtubekanal. [youtube-old]aSGd3x1coJE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 13 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2009 (redigerad) SVT har lagt upp en massa sköna klipp på deras youtubekanal. [youtube-old]aSGd3x1coJE[/youtube-old] Haha! Edit: Den här var skön [youtube-old]Dn0pM8Q_O4g[/youtube-old] Redigerad 13 januari, 2009 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Två tjejer ~16 diskuterar ett gräl den ena tjejen tidigare var inblandad i. Tjej 1: Då sa jag, asså man kan inte säga osocial. Och hon ba, det kan man visst! Tjej 2: Vad gjorde du då? Tjej 1: Jag tog upp mobilen och visade att det inte fanns i T9. Sen var hon inte så kaxig längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Två tjejer ~16 diskuterar ett gräl den ena tjejen tidigare var inblandad i. Tjej 1: Då sa jag, asså man kan inte säga osocial. Och hon ba, det kan man visst! Tjej 2: Vad gjorde du då? Tjej 1: Jag tog upp mobilen och visade att det inte fanns i T9. Sen var hon inte så kaxig längre! Från tjuvlyssnat? Din lille dubbelfitta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Från tjuvlyssnat? Din lille dubbelfitta Ähh.. en klasskompis skickade det, så jag vet inte vart det kommer ifrån. Men jo, tjuvlyssnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Bussen hem idag: Tjej1(T1): Alltså vi har inte ätit godis på aslänge ju! Tjej2(T2): Näe jag vet. Paus T1: Det har säkert gått 2 veckor. T2: Ja, det är rätt länge. T1: Ja. Säkert en månad. T2 tar upp sin mobil för att pilla lite (antar bara att hon letar upp kalendern) T2: 2 veckor är inte ens en månad. Jag:HAHAHAHAHAHA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kicken Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Bussen hem idag: Tjej1(T1): Alltså vi har inte ätit godis på aslänge ju! Tjej2(T2): Näe jag vet. Paus T1: Det har säkert gått 2 veckor. T2: Ja, det är rätt länge. T1: Ja. Säkert en månad. T2 tar upp sin mobil för att pilla lite (antar bara att hon letar upp kalendern) T2: 2 veckor är inte ens en månad. Jag:HAHAHAHAHAHA! Tjuvlyssnat nästa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Tjuvlyssnat nästa? Jag orkar inte men du får gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 14 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2009 Två tjejer ~16 diskuterar ett gräl den ena tjejen tidigare var inblandad i. Tjej 1: Då sa jag, asså man kan inte säga osocial. Och hon ba, det kan man visst! Tjej 2: Vad gjorde du då? Tjej 1: Jag tog upp mobilen och visade att det inte fanns i T9. Sen var hon inte så kaxig längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 [youtube-old]6RbFdFgrsUE[/youtube-old][youtube-old]6WcgAkK2LTo[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 17-åring sköt sina föräldrar eftersom han inte fick spela Halo 3. Jag fann detta roligt av någon anledning. Roligt på ett sjukt sätt... Enligt faderna Mark Petrics vittnesmål kom sonen in rummet där föräldrna befanns sig och sa: – Kan ni blunda. Jag har en överraskning. Fadern sa i vittnesmålet att han väntade sig en trevlig överraskning. Istället sköts han i huvudet, men överlevde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Haha! Edit: Den här var skön [youtube-old]Dn0pM8Q_O4g[/youtube-old] Tillåt mig att skryta lite: Mina föräldrar växte upp med Micke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 15 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2009 Tillåt mig att skryta lite: Mina föräldrar växte upp med Micke Tillåt mig att skryta lite: Farsan var polare med Micke och har fortfarande kvar SAIK-halsduken han fick av honom i högstadiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts