Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

[youtube-old]MVDlO9F7qeQ[/youtube-old] B) He he

Haha B)

Jag följde Blu-ray vs. HD-DVD-kriget väldigt noggrant när det var igång som värst, nån gång under förra (2008) våren. När Warner Bros från att ha haft kontrakt med HD-DVD-tillverkarna Toshiba istället gick över till Sonys Blu-rayformat var förlusten ett faktum, speciellt eftersom New Line Cinema från att ha tvekat gick över och skrev kontrakt med Sony.

Depicted below! B)

[youtube-old]-qFWtLbKrdo[/youtube-old]

Vet inte om det är nördigare humor än i ditt klipp, men när den här dök upp på internet låg jag och GRÄT av skratt!! B)

Redigerad av Henkibojj
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

[youtube-old]MVDlO9F7qeQ[/youtube-old] B) He he

Hahahaha skrattade som fan åt det där skrattade mest åt dessa:

O: Sir, the patch is under way....

AH: This shit should be working properly when released!

O: Sir, you still can play the game....

AH: Not with this lag and missing textures! Piece of shit! What's the problem with highst details? Everything because of those fucking consoles that can't even run Cyrsis!

I cant believe they spent 200 000$ on porting it to PC

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hahahaha skrattade som fan åt det där skrattade mest åt dessa:

O: Sir, the patch is under way....

AH: This shit should be working properly when released!

O: Sir, you still can play the game....

AH: Not with this lag and missing textures! Piece of shit! What's the problem with highst details? Everything because of those fucking consoles that can't even run Cyrsis!

I cant believe they spent 200 000$ on porting it to PC

asså vet du hur många post du gjort idag? >_<

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Agreed!

Ena dagen klagar du över att folk är spydiga, och andra dagen är du spydig själv och ja - skriver onödiga inlägg. Allt för att få upp postcounten?

Nehe, antar väll inte när DET INTE ENS FINNS NÅTT ATT TRYCKA PÅ... Om du inte ens vet vad felet är så ge fan i att skriva dumma idiotiska inlägg, allt för att få up din post count säkert >_<
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ena dagen klagar du över att folk är spydiga, och andra dagen är du spydig själv och ja - skriver onödiga inlägg. Allt för att få upp postcounten?

Spydig?? Jag håller med Weener att dom filmer är lite jobbiga och jag finner ingen humor, postcounten är dessutom avstängd här och jag är medveten om det så vad spelar det för roll? Skulle jag bry mig om ifall post counten fungerade här och jag ville få upp den då skulle jag spamma sönder alla lek trådar... Lajnux är rena rama idioten enligt mig, han klagar hela tiden på mig och jag blir rent utsagt förbannad när folk är så... Det var anledningen till att jag skrev så till honom... (BTW kommer inte hända mer, ignore knappen satt fint efter det)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spydig?? Jag håller med Weener att dom filmer är lite jobbiga och jag finner ingen humor, postcounten är dessutom avstängd här och jag är medveten om det så vad spelar det för roll? Skulle jag bry mig om ifall post counten fungerade här och jag ville få upp den då skulle jag spamma sönder alla lek trådar... Lajnux är rena rama idioten enligt mig, han klagar hela tiden på mig och jag blir rent utsagt förbannad när folk är så... Det var anledningen till att jag skrev så till honom... (BTW kommer inte hända mer, ignore knappen satt fint efter det)

Jag ser dom så omoget gjorda att dom nästan blir kul. Ska han fortfarande gå och dö? :wub: Alla har inte samma humor, och filmerna som postas kanske är skitroliga för någon. Jag tycker personligen att det mesta Alle postar här suger, och orkar mestadels inte ens kolla på 6 minut filmerna där det är samma klipp som spolas tillbaka och spelas så att alla får en 'high pitch röst'.. Ska alle sluta posta filmer han med? >_<

--

Skit i att svara, men är lite roligt se dina utbrott över 'idiotiska inlägg' när du gör själv gör såna dagen efter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ser dom så omoget gjorda att dom nästan blir kul. Ska han fortfarande gå och dö? :wub: Alla har inte samma humor, och filmerna som postas kanske är skitroliga för någon. Jag tycker personligen att det mesta Alle postar här suger, och orkar mestadels inte ens kolla på 6 minut filmerna där det är samma klipp som spolas tillbaka och spelas så att alla får en 'high pitch röst'.. Ska alle sluta posta filmer han med? >_<

--

Skit i att svara, men är lite roligt se dina utbrott över 'idiotiska inlägg' när du gör själv gör såna dagen efter.

Alltså, de där filmerna är totalt oseriösa skolprojekt som ingen orkar bry sig om egentligen.

Dom är omoget redigerade och filmade med flit bara för att det är så otroligt tråkigt att göra seriösa filmer dagarna ut.

Anyways, no more sådant then.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

--

Du har en riktigt bra poäng där... Som sagt mina utbrott kommer när en person som är riktigt irriterande kommer och bara postar ett skit inlägg för att gör mig arg så är det klart att jag blir ar men jaja, no more of that...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor