Joe Dirt Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Hahaha! Skön! Får man fråga vilket bande det var? Vet inte ens om det var ett band, bara skådespelare... Om du tittar i slutet så står det "Guitar Rig 2" Vilket är ett program så jag tror det inte är något speciellt bara en rolig reklam! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 http://upl.gizgiz.nu/files/1230000431.cerberus_fishies2.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 29 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2008 (redigerad) http://upl.gizgiz.nu/files/1230000431.cerberus_fishies2.jpg Haha, fy fan va taskig! Redigerad 30 december, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Shaycarl äter mat med sin fru Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Ha så kul med denna länk, gentlemen! http://socksplz.com/gentelmen/rotate.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Ha så kul med denna länk, gentlemen! http://socksplz.com/gentelmen/rotate.php Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Master_812 Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 (redigerad) [youtube-old]56ww--j17sE[/youtube-old]Verkar ha svårt att bestämma sig för vem som ska börja Redigerad 30 december, 2008 av Master_812 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Verkar ha svårt att bestämma sig för vem som ska börja Ett tecken på att när spelare slåss i hockey så är det uppgjort för det mesta, dom tvekar för att dom vet att dom inte ska slåss på riktigt! imo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Ett tecken på att när spelare slåss i hockey så är det uppgjort för det mesta, dom tvekar för att dom vet att dom inte ska slåss på riktigt! imo Haha, pojke lilla. Det är hockey vi snackar om, inte wrestling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Ett tecken på att när spelare slåss i hockey så är det uppgjort för det mesta, dom tvekar för att dom vet att dom inte ska slåss på riktigt! imoVa..? Enligt din åsikt så tvekar de för att de inte ska slåss på riktigt och att det är uppgjort är ett tecken på att de slåss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Att de tvekar beror väl på att den som slår först blir utvisad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Att de tvekar beror väl på att den som slår först blir utvisad? Båda blir väl utvisade????????????????????????????????????????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Att de tvekar beror väl på att den som slår först blir utvisad? - 5 Poäng till Gryffindor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Jag är Slytherin elev! Och där med basta Jag trodde att den som fick in första slaget var den som fick lida konsekvenserna? Men jag är ju inget hockey fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plaisir Skrivet 30 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2008 Jag är Slytherin elev! Och där med basta Jag trodde att den som fick in första slaget var den som fick lida konsekvenserna? Men jag är ju inget hockey fan. Well ärligt talat så får jag för mig att det existerat/r en regel om att den som slår först får längre straff än den andra. Hört om det någonstans i alla fall. Men det kan ju ha varit Wikegård som babblat om hur han ville ha det nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 (redigerad) [youtube-old]BhhiO8ZIols[/youtube-old] Mr.Safety är så jävla skön<3 Redigerad 31 december, 2008 av Nik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Hahaha! [youtube-old]IrdVkeg7u6M[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Nån som vill köpa en finfin Toyota? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 (redigerad) Nån som vill köpa en finfin Toyota? Haha, skön annons Redigerad 31 december, 2008 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 31 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2008 Nån som vill köpa en finfin Toyota? Haha Så detta var ett problem. This car is full of problems; I will list them below- -All the seat belts work. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts