Tux Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 "Jag är rädd för kineser, de tittar snett" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 "Jag är rädd för kineser, de tittar snett" Neej "Hur var det i kina?" "inget vidare, alla tittade snett på mig" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Haha.. kolla kärringarna i bakrunden, vilka looks http://www.gorgoroth.org/gallery/prom_pete...fn-beste-01.jpg Det roliga är ju isåfall hur han ser ut, inte hur tanten kollar på honom, klandrar henne verkligen inte.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Scrubs älskare älskar nog det hära.! http://www.youtube.com/watch?v=lL4L4Uv5rf0 Turk och J-D sjunger en sång om deras kärlek för varandra. Från avsnitt 606 - My Musical. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Scrubs älskare älskar nog det hära.! http://www.youtube.com/watch?v=lL4L4Uv5rf0 Turk och J-D sjunger en sång om deras kärlek för varandra. Från avsnitt 606 - My Musical. Tycker "Were friends forever" var mycket bättre. http://www.youtube.com/watch?v=WXq8VG93UsY Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 En film som några polare gjort.Det roliga typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Ungerska rappare rappar FETT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Hehehe, hittade en gammal go tråd. Jag var ju för härlig på den tiden. När jag från början registrerade mig här från början gjorde jag medlemmen "Flugfarfar". Jag tyckte forumet var tråkigt och spammade en massa vilket resulterade i en ban. Smart som jag var gjorde jag "Flugfarfar2" som självklart blev bannad direkt. Då bytte jag taktik och reggade "Rocket_skater". Tyvärr hade jag tråkigt någon gång, gjorde en ny medlem med nicket "Hultenius+Blaque=Sant" och spammade runt med - självklart hade jag ingen aning om att Hultenius kunde se min IP och även Rocket_skater blev bannad. Nu har jag alltså skapat Siana och är väl inte riktigt lika barnslig. Nåväl - till poängen! Här är tråden jag skrev för att skylla ifrån mig. Det är en ren och skär lögn vilket varenda jävel förstod men tråden är rätt rolig. Den tiden var inte som nu när ingen lyfter på ögonbrynet för en spammer - på den tiden var det rena rama kungamordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 28 januari, 2007 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Hehehe, hittade en gammal go tråd. Jag var ju för härlig på den tiden. När jag från början registrerade mig här från början gjorde jag medlemmen "Flugfarfar". Jag tyckte forumet var tråkigt och spammade en massa vilket resulterade i en ban. Smart som jag var gjorde jag "Flugfarfar2" som självklart blev bannad direkt. Då bytte jag taktik och reggade "Rocket_skater". Tyvärr hade jag tråkigt någon gång, gjorde en ny medlem med nicket "Hultenius+Blaque=Sant" och spammade runt med - självklart hade jag ingen aning om att Hultenius kunde se min IP och även Rocket_skater blev bannad. Nu har jag alltså skapat Siana och är väl inte riktigt lika barnslig. Nåväl - till poängen! Här är tråden jag skrev för att skylla ifrån mig. Det är en ren och skär lögn vilket varenda jävel förstod men tråden är rätt rolig. Den tiden var inte som nu när ingen lyfter på ögonbrynet för en spammer - på den tiden var det rena rama kungamordet. Oj vad jag minns det där. Rocket_skater var en riktigt jobbig jävel. Gillade aldrig honom.. Som tur var försvann han och antagligen dog han ut till slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2007 Oj vad jag minns det där. Rocket_skater var en riktigt jobbig jävel. Gillade aldrig honom.. Som tur var försvann han och antagligen dog han ut till slut. Hahaha, jag var visst inte så populär. Bl a Hemulen blev ruggigt förvånad när jag sa att jag var honom - han fullkomligt hatade Rocket_skater. HAHAHA! Jag är först ute efter bilbråk, sedan lär jag mig lägga in en avatar och bilder i meddelanden. Snor lite random från folks avatarer och signaturer så alla blir less på mig. Sedan blir jag bannad och byter till Rocket_skater - inget diskret byte, skriver exakt samma saker som tidigare. Forumhistoria är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Hahaha, jag var visst inte så populär. Bl a Hemulen blev ruggigt förvånad när jag sa att jag var honom - han fullkomligt hatade Rocket_skater. HAHAHA! Jag är först ute efter bilbråk, sedan lär jag mig lägga in en avatar och bilder i meddelanden. Snor lite random från folks avatarer och signaturer så alla blir less på mig. Sedan blir jag bannad och byter till Rocket_skater - inget diskret byte, skriver exakt samma saker som tidigare. Forumhistoria är kul. Till och med lilla Siana har varit en efterbliven liten spammare men växt upp till att bli en duktigt seriös forumit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Till och med lilla Siana har varit en efterbliven liten spammare men växt upp till att bli en duktigt seriös forumit. Ähh, inte i klass med Rocket_skater. Nog om detta nu. Med lite fundering, skapar nog en tråd åt det här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Ähh, inte i klass med Rocket_skater. Nog om detta nu. Med lite fundering, skapar nog en tråd åt det här. Vad jag tycker är roligt är att du blev skitarg på mig när Flugfarfar2 bannades då du trodde att det var jag som angivigt dig, inte att det var otroligt uppenbart vad det var som inträffat. Minns du detta? Nåja, nog talat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Det roliga är ju isåfall hur han ser ut, inte hur tanten kollar på honom, klandrar henne verkligen inte.. Det roliga är att fotografen glömde säga "Ursäkta, vi ska ta en promobild här." innan plåtningen började. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 http://ratte.se/hamster.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 Ungerska rappare rappar FETT! Nej, fy fan Nu skäms jag för att vara ungrare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 I want to see a ghost... Ja var så god.. http://www.quieroverunfantasma.com/eng/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 I want to see a ghost... Ja var så god.. http://www.quieroverunfantasma.com/eng/ Haha, fan vad coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 I want to see a ghost... Ja var så god.. http://www.quieroverunfantasma.com/eng/ Bara jag som får otroliga flashbacks från när jag spelade F.E.A.R. när jag ser den där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2007 (redigerad) Bara jag som får otroliga flashbacks från när jag spelade F.E.A.R. när jag ser den där? Wow shit, det blev riktigt äckligt där ett tag Självklart tänkte man på F.E.A.R när ansiktena flimrade fram hela tiden. Redigerad 29 januari, 2007 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts