Vice. Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 (redigerad) Ursäkta dubbelpost men denna är så bra... [youtube-old]pcNJEBgaaA0[/youtube-old] Redigerad 23 december, 2008 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Hönspolisen! [youtube-old]ybVb3t560oY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Varför får man inte skriva basshunter? Det var Rönnby Radios IRC-kanal, de hade bannat "Basshunter" för... Ptja, varför inte? Så alla satt och lurade folk till att skriva det hela tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Jag och Weener hade precis ett ytterst givande samtal på MSN! Jacke säger: http://se.youtube.com/watch?v=P_IU86I_L9k Hugo säger: Vidrigt sdom fan Jacke säger: Ja! Jacke säger: Knulla det hålet... Jacke säger: Då kan man snacka om att spruta nån i ögat!! Hugo säger: Fy fan Hugo säger: Mår illa Jacke säger: Eh, det är helt naturligt Jacke säger: Att vilja knulla Hugo säger: Tänk att stoppa in ett bröd där Hugo säger: Och sen ta ut det och äta det Hugo säger: Skulle spy direkt Hugo säger: VIlken jävla idiotisk gubbe, varför täpper han inte igen hålet? Jacke säger: Eller lägga honom ned och ha dippsås i hålet Hugo säger: Hahahahahaha Hugo säger: Ja Hugo säger: Dippa chips Hugo säger: Eller använda honom som glashållare i bilen Hugo säger: Lägga honom i baksätet Jacke säger: Ja!! Jacke säger: Eller kissa där i och se om det fylls Hugo säger: mmm Hugo säger: Eller bajsa Jacke säger: Och sen dippa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 23 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2008 Jag och Weener hade precis ett ytterst givande samtal på MSN! Åhh herregud ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 http://img146.imageshack.us/img146/680/cupcakesbh6.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 [youtube-old]YoBTsMJ4jNk[/youtube-old] Fniss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2008 (redigerad) http://img146.imageshack.us/img146/680/cupcakesbh6.jpg Wow.. Those look nice! [youtube-old]YoBTsMJ4jNk[/youtube-old] Fniss ___________________________________ Made me laugh Redigerad 24 december, 2008 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Rushifell Skrivet 25 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2008 (redigerad) What if MegaMan3... had lyrics? [youtube-old]Co6OHe4KaEc[/youtube-old] Redigerad 25 december, 2008 av Rushifell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2008 Gahahahhahahahha xD [youtube-old]1uR2tDznqC8[/youtube-old] [youtube-old]DrprsBR_T8s[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
emo Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 (redigerad) Jag och Weener hade precis ett ytterst givande samtal på MSN! Seriöst fuck you! jag kollade youtube länken och nu vet jag inte hur fan jag någonsin ska få ut den bilden ur huvudet. Redigerad 27 december, 2008 av emo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 [youtube-old]P0ejvf74sk0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 [youtube-old]P0ejvf74sk0[/youtube-old] Haha! Synd om honom ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 [youtube-old]P0ejvf74sk0[/youtube-old]Fy fan vad jag hatar filmer där kameran mannen skrattar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 [youtube-old]UYgExez7BUY[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 27 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2008 Jag håller med, men detta var väll ändå ett dåligt exempel? Man hörde en splitsekund av skrattet. Lät som en hostning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 [youtube-old]P0ejvf74sk0[/youtube-old] Haha! Stackars sate, ägd två gånger! Det gör väl inget att kameramannen skrattar. Svårt att inte göra det när man ser en sådan sak. Orka redigera bort ett skratt bara för att pleasa folk på internet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 [youtube-old]yEGd7R7FeMw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 [youtube-old]yEGd7R7FeMw[/youtube-old] Hahaha! Skön! Får man fråga vilket bande det var? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 december, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2008 Sune snetrippar på LSD. [youtube-old]zt9SSCCbCj0[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts