Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

Jag vill inte ta orden ur munnen på L_Voll, men själv tyckte jag det var fånigt hur de skrev om en sjuordsintroduktion där Scarlett enligt manus gjorde en ganska standardbeskrivning av Robyn och hennes musik, varpå rubrikerna i tidningen blev "Se hollywoodstjärnan hylla vår svenska artist" och "Robyn + Scarlett = Sant". Eller jag förstår inte varför man ens lägger ner tid på att göra ett Webb-TV-inslag om det. Nyhetsvärde < 0, känns det som.

Exakt och så fånigt att så fort någon svensk person får någon slags erkännande så ska det höjas till skyarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och på vilket sätt är det roligt?

'|

\/

Vart ligger skämtet?

Syftar du på "Scarlett + Robyn = Sant"?

Jag vill inte ta orden ur munnen på L_Voll, men själv tyckte jag det var fånigt hur de skrev om en sjuordsintroduktion där Scarlett enligt manus gjorde en ganska standardbeskrivning av Robyn och hennes musik, varpå rubrikerna i tidningen blev "Se hollywoodstjärnan hylla vår svenska artist" och "Robyn + Scarlett = Sant". Eller jag förstår inte varför man ens lägger ner tid på att göra ett Webb-TV-inslag om det. Nyhetsvärde < 0, känns det som.

Det är Aftonbladet. Dom skriver till 80% om oväsentliga saker. :mf_doof:

Exakt och så fånigt att så fort någon svensk person får någon slags erkännande så ska det höjas till skyarna.

:>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla har väl läst historien om killen som försöker att betala med en bild på en spindel med 7 ben?

Härmodagen fick jag ett skräpmejl och var uttråkad, så skamlöst började jag att kopiera hans stil. OBS - läs NERIFRÅN och upp!:

Försöker plocka bort min mailadress från nätet så jag får mindre spam.

Som ni märker i slutet blir jag lite mer odräglig eftersom jag insåg att oavsett vad för skit jag vill sälja så vill de "köpa" det för att komma åt kreditkortsinformation...

Några förslag på vad jag ska göra för att få dem att dra åt helvete? :mf_doof:

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor