Jump to content

Humortråden!

StellHell
 Share

Recommended Posts

För er som har sett Stick Death någongång i erat liv kan det här vara lite, lite kul. Efter att ha fått en länk av en vän till en stickdeath-film på youtube så läste jag lite i kommentarerna och hittade en riktigt klockren.

"1 OF 5 stars! this is the worst thing ever. why? you goddamned idiots are like cereal killers. and always have a goddamned hunch against the green guys!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En man kom in på en bar med en alligator över axeln. Han skrävlade och skröt och sa att han slog vad om att han skulle kunna stoppa in sitt stora paket i käften på alligatorn i en minut utan att skada sig över huvud taget. Efter en stunds ståhej i baren kom man överens om att om han lyckades, skulle alla köpa honom en varsin öl. Sagt och gjort öppnade han käften på alligatorn, stoppade försiktigt ner sina kära ägodelar och alligatorn bet igen. Hela baren höll andan en minut tills han slutligen tog en ölflaska och dängde så hårt han kunde i huvudet på alligatorn, varpå den släppte taget om böngrodden och han visade upp sin totalt oskadda stolthet. Alla hurrade och dunkade honom i ryggen, varpå alla köpte honom en varsin öl. Så småningom började han bli lite i gasen och utmanade sedan någon annan att göra samma sak. Efter en stunds mumlande sträckte nån i bakgrunden upp handen och ropade "Jag!". Det var en kvinna. "Jag antar utmaningen! Men när jag är klar får du lova att inte dänga ölflaskan i huvudet på mig!"

:)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor