GiZmo Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Skånemejeriers nya mjölkförpackningar är väldigt...barnvänliga http://upl.gizgiz.nu/files/IMAGE_054_thumb.jpg Så jävla lol Kollade vår mjölk och javisst, samma sak där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Skånemejeriers nya mjölkförpackningar är väldigt...barnvänliga http://upl.gizgiz.nu/files/IMAGE_054_thumb.jpg De har slutat sälja Skåne Mejeriers produkter på City Gross i Staffanstorp! Nu är där bara sånt Arla-skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 De har slutat sälja Skåne Mejeriers produkter på City Gross i Staffanstorp! Nu är där bara sånt Arla-skit. Det kanske finns en anledning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 28 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 28 november, 2008 Hahaha, första klippet ifrån kvällens idol med ett jävligt hängivet fan till Johan. Satt och asgarva framför tvn när hon gick upp på scenen. Väntar bara på att klippet ifrån då Johan klev ner på knä framför henne, DÅ skrek hon som fan! http://www.aftonbladet.se/webbtv/noje/idol/article3882870.ab Känner en blandning av " " och " " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 I got married last weekend. Troll obviously, men de existerar ju fortfarande. Bwahaha, drar upp den igen. Hittade denna fotocoppade bild. Bara jag som tycker de ser bättre ut än i verkligheten? http://xs433.xs.to/xs433/08473/ugleh358.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Bwahaha, drar upp den igen. Hittade denna fotocoppade bild. Bara jag som tycker de ser bättre ut än i verkligheten? Bara jag som inte ser någon bild eller inte alls fattade grejen med det inlägget? Redigerad 29 november, 2008 av Adrian G Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Bara jag som inte ser någon bild eller inte alls fattade grejen med det inlägget? Bilden syns, läs detta så förstår du: http://www.sherdog.net/forums/f7/i-got-mar...nd-pics-877461/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Ok, jag såg bilden nu @RavenE: Jo jag hade läst bakgrundshistorien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 (redigerad) Hahaha, första klippet ifrån kvällens idol med ett jävligt hängivet fan till Johan. Satt och asgarva framför tvn när hon gick upp på scenen. Väntar bara på att klippet ifrån då Johan klev ner på knä framför henne, DÅ skrek hon som fan! Det värsta var ju ändå när han åkte ut. Alla fjortisar bölade! Herre gud, de känner inte äns killen. Känner en blandning av " laugh.gif " och " confused.gif " "Han betyder mest..asså han betyder mer än min familj." Sorgliga människa... Vem fan röstar på samma person 300 gånger? Lagom surt, nu när han har åkt ut. Redigerad 29 november, 2008 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Hahaha, första klippet ifrån kvällens idol med ett jävligt hängivet fan till Johan. Satt och asgarva framför tvn när hon gick upp på scenen. Väntar bara på att klippet ifrån då Johan klev ner på knä framför henne, DÅ skrek hon som fan! Hela, med första brytet, men i jävligt kass kvalitet. 01.24 börjar det på. Är det bara jag som tycker han ser lite halvt förståndshandikappad ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Kom och tänka på en kille som verkligen har street cred, den här killen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Kom och tänka på en kille som verkligen har street cred, den här killen! Ahaha, den är så skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 [youtube-old]SA9AZkRQA5U[/youtube-old] Så jävla rätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 29 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 29 november, 2008 Pimp my reptil! [youtube-old]3l94S1yDJEE[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Finska nyheter! [youtube-old]etXbPrCZ6dk[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Buhahahahaha. seriös sida! Pröva beställ något! BJ shop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Most Viewed today. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Most Viewed today. Fullt förståeligt. Jävla brud. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 30 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 30 november, 2008 Bara en till! [youtube-old]M6MX1BpNUZM[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts