kobbe Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Detta hittade jag på ett skoterforum. Skrattade som fan till den nedre utav dom två. Det här hade kunnat blivit pinsamt om någon hade kommit, och dom jag berättat det för har skrattat en del. Jag åker efter en led och piskar den i lagomt tempo och är några mil hemifrån och då plötsligt känner att jag blir lite skitnödig, känner efter och tänker det där kan jag hålla till jag kommer hem. Efter ett tag så skär det till i magen och jag känner nu är det fara o färde, nu är det brottom står på bromsen och slår av skotern en bra bit innan den stannat. Jag börjar att klä av mig, kläderna flyger runt om kring mig får ner byxorna. en sekund senare och jag hade gjort i brallorna. Drar undan dom och hukar mig just på ledkanten precis innan det kommer värsta högtryckssprutet alla spratterlvatten och ett lung infinner sig. Efter ett par sekunder så kommer paniken "TÄNK OM DET KOMMER NÅGON" vilket jag hinner tänka ett dussin gånger, självklart så hade jag ju inget papper och jag börjar frenetiskt att tvätta min röv med snö. När tvättandet var klart så drog jag upp brallorna och startade skotern och åkte ett par hundra meter för att undkomma den väldigt fina bruna fläcken i snön som jag delvis hann dölja med lite snösparkande. jag klär då på mig rätt fort och glider vidare då kunde jag andas ut.. ha ha....http://www.snowmobile.se/forum/images/smilies/biggrin.gif Jag har efter den händelsen alltid papper med mig...http://www.snowmobile.se/forum/images/smilies/rolleyes.gif Hahahaahaa, låter nästan som kompisen... Han drog ner overallen och klämde till... All skit hamnade i huvan http://www.snowmobile.se/forum/images/smilies/biggrin.gif Han tog fram kniven och skar bort den.....http://www.snowmobile.se/forum/images/smilies/rolleyes.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 http://cgi.ebay.com/Original-drawing-of-a-...%3A1|240%3A1318 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Mobbning på hög nivå [youtube-old]k6Y_ncOVlDw[/youtube-old] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 (redigerad) [youtube-old]KjaaM7dGZQ0[/youtube-old] Älskar den här. -There is no escape -Oh shit! -Don't make me destroy you. Redigerad 23 november, 2008 av Flaskan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Älskar den här. -There is no escape -Oh shit! -Don't make me destroy you. Star Wars parodier är riktigt roliga! Här kommer en gammal men fortfarande asball.. [youtube-old]h0WBsyscNmo[/youtube-old] Ca-Roo-laaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Star Wars parodier är riktigt roliga! Här kommer en gammal men fortfarande asball.. [youtube-old]h0WBsyscNmo[/youtube-old] Ca-Roo-laaa Hahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 I lol'd http://bbs.exet.nu/a/src/1227396016884.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Gah, varför? Väldigt konstruktiv rutschkana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Mobbning på hög nivå [youtube-old]k6Y_ncOVlDw[/youtube-old] Typiskt CNN att förvränga saker och ting. Eftersom Bush var värd för det där mötet hade han redan skakat hand med alla och därför fanns det ingen anledning att göra det igen. Simple as that. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flaskan Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Star Wars parodier är riktigt roliga! Här kommer en gammal men fortfarande asball.. [youtube-old]h0WBsyscNmo[/youtube-old] Ca-Roo-laaa Alla borde se dom som gjort Lunken The Retard's, Sagan om ringen parodier. Dom är så sköna, inga svärdord som fi**a och liknande, bara skön humor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 http://bbs.exet.nu/a/src/1227215977554.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 [youtube-old]as115V2i2xM[/youtube-old] Flytogbusstogflyet till flytogbusstoget till flytogbussen till flytoget till flygplatsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 You wouldn't steal a handbag You wouldn't steal a car You wouldn't shoot a policeman You wouldn't ---- [youtube-old]MTbX1aMajow[/youtube-old] LOL!! Mhm, du bör verkligen inte missa TV-serien den kommer ifrån, The IT-crowd. Underbar teknikhumor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Star Wars parodier är riktigt roliga! Här kommer en gammal men fortfarande asball.. [youtube-old]h0WBsyscNmo[/youtube-old] Ca-Roo-laaa Värdelös Star Wars parodi. Vill du se bra Star Wars parodier ska du se Robot Chickens Star Wars avsnitt, dom har gjort två tror jag. Annars är Family Guys Star Wars avsnitt jävligt roligt. Det här var bara värdelöst och tråkigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AngryAxel Skrivet 23 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2008 Ooh, hittade en ny webcomic. Med DINOSAURIER! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Ooh, hittade en ny webcomic. Med DINOSAURIER! http://www.qwantz.com/comics/comic2-1378.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Star Wars parodier är riktigt roliga! Här kommer en gammal men fortfarande asball.. [youtube-old]h0WBsyscNmo[/youtube-old] Ca-Roo-laaa "känn bajset flöda" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Hittade denna på 4chan! "..read the first w0rd of each paragraph." Exuse me for my stupidity, men jag fattar inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 Exuse me for my stupidity, men jag fattar inte? Läs första ordet i varje stycke. You are going to like this. True story. It was the end of 8th grade, and my best friend threw a little party because his parents were away for a couple days. What kind of party can a 8th grader throw, you know? So only about over 9000 people showed up. 6 dudes...1 girl. Just as you would expect, some crazy shit happened. This girl was a freak, but hot as hell. She would always have that seductive look on her face... the kind that gets you aroused just by looking at her. We were all good friends in school, but never really chilled outside of it. We were all about 14, and really sexually inexperienced. This girl however, has fucked at least 20 different guys. From the moment she walked in the house, we could tell what she wanted. Lost in her desire, she began to grind up on the host. They made out for about 10 mins, but this girl wanted more. She made us all go into the host's room, and play a modified version of spin the bottle. Basically, instead of just making out, she would decide what to do with the guy. At first we were shy, but pretty soon we all started to jack off while the girl did whatever she pleased. The situation quickly escalated. She was getting fucked in turns, by 3 different guys, fighting over her pussy like the kids that they were. I would've joined them, but then she waved me to come over. My dick was probably the hardest its ever been. Sticking straight out, and pulsating; I felt like it was gonna explode. To my surprise, she grabbed it and just stuck it in her mouth without warning. I had never had my dick sucked before, but let me tell you, it was amazing. Game as it was, I was ready to cum in seconds. I didn't know what to do, so I asked her where I should blow my load. And at that moment, she said something I will never forget. She turned to me and said, "read the first w0rd of each paragraph." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 24 november, 2008 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2008 [youtube-old]T2CtkmR6b4o&feature=rec-HM-r2[/youtube-old] Gammal= JA Hårlig= JA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts